Maakt toch niets uit. Toevallig kreeg ik die ingeving ook ineens om het even daar op te vermelden. Was/is het gezellig met de visite?
joey wil niet meer liggen op zijn rug. alleen zijn buik is nog goed. kruipen probeert hij wel maar wee nog niet hoe. en als je hem goed vasthoud blijft hij zo 3 min aan de salontafel staan
nou meisjes ik ben weer terug van het ziekenhuis. ik heb weeen om de drie minuten maar nog niet heftig genoeg. ik praat nog onder de weeen en moet bellen als de weeen heftiger worde. zo heftig dat ik niet meer kan praten maar ze echt weg moet zuchten! afwachten dus. net gedouched en lig nu met kruik tegen mijn buik. hopen dat het doorzet maar de vk in het ziekenhuis had goede moed! gr kim
ja heel stom maar ik ben bang dat als ik naar bed ga het stopt! whahahahahahah ik hoop het niet want ik wil ons kindje zien! ik had net een beetje roze met afvegen. zal wel door dat gevoel komen aan mijn bm door de vk. maar ik ben aan het duimen dat het doorzet en niet weer afzakt
=D> Goede moed! Goede moed is goed! Rox heeft gelijk, probeer nog ff wat slaap te pakken meid, zoals het er nu uitziet, kan je dat goed gebruiken binnen zeer korte tijd.
hoe heb je het toucheren ervaren? toen ik na het slapen wakker werd waren ze hetiger. maargoed, je kan mijn bevalling niet met de jouwe vergelijken. lag de kleine nog met het hoofdje naar beneden?
yep lag helemaal goed! nou ja we gaan altijd rond half elf slapen dus dat gaan we vandaag ook doen. maar ik ga zo wel naar boven om lekker op bed te liggen dus als jullie niets meer horen! die kleine maakte het trouwens goed. de hartslag ging iets omhoog tijden s elke wee maar voor de rest ging het goed. dikke knuffel meisjes van een nog steeds onzekere kim
maak je niet druk, laat het op je af komen. Je kan mij ook bellen he meissie, en je VK ook, die is er niet voor niets. AAH morgen zijn jullie een gezinnetje! Geniet nog even van jullie laatste avondje samen. Hoe is mannetje eronder? had je de easybase al?