schijf, onderdelen, doomoo, harnas, schijven, reserve, bijbestellen. Echt alles wat ik me opkwam is gegoogeld
Irritant is dat dan he, ik maak meestal toch wel gelijk een favo aan, die kun je later altijd weer wissen.
lees het nu pas van Rebbel, toch weer even schrikken, hoop dat alles goed zal gaan. mooie (en volgens mij heel lekkere) taart zag ik voorbij komen trouwens
ben ik even heel snel (tijdens de reclame ) http://taartilicious.mijnalbums.nl/ het zijn inderdaad marsepeinen taarten en bij deze is de vulling vanillecreme met aardbeienjam. ik voel me wel gevleid hier ik ga mijn eigen bruidstaart niet maken. Ben ik denk ik te gestressed voor dus dat laat ik gewoon doen hihi.. @roxy: wat vervelend dat je de link kwijt bent. Hopelijk vind je het snel weer terug.. en de rest die ik ben vergeten.. fijne avond ik ga weer film kijken
Wat een mooie en lekkere taarten allemaal zeg, wat leuk. Heb je daar opleiding/cursus voor gedaan dan?
Alexia, hoever van tevoren moet je bestellen? Het ziet er geweldig uit! ik hou het in gedachten voor Joey's eerste verjaardag!
wauw alexia... Idee voor thomas zijn 40e verjaardag opgedaan ik weet niet wat een van mijn katten heeft, maar hij is niet uit mijn buurt te slaan. Laat zich knuffelen enzo. En dat terwijl dit degene is die het meest terughoudend was altijd. Niet aaien, niet op schoot etc... Even een hele blonde vraag van hier, maar toch: als je vaatwastabletten gebruikt waar zout en glansspoel al bij in zit, moet je dan alsnog apart zout en glansspoel in je vaatwasser doen?
Dat kan misschien komen doordat je zwanger bent ~Tipp. Enne ik gebruik die dingen nooit los hoor. Dus dat hoeft niet. Je kunt het een enkele keer wel eens als extraatje toevoegen. Ik vind zelf trouwens de gelkussentjes van Dreft heel fijn. Die zijn nu ook in de aanbieding bij Appie (2=1) Sun vind ik minder goed.
ik heb net een doos dreft bij de KV gekocht. Goeie smoes om nog wat poohdingen te kopen (nu 2 pakjes slabbetjes en een badcape rijker )