Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    thanks meissie! ja dertig keer naar de wc om te plassen! had ook een beetje roze bij het afvegen maar dat kwam door de vk denk ik! maar voor de rest best goed geslapen. als ik wakker was wel krampen maar het is te doen.

knuf

2. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Vervelend Kim, ik kon helemaal niet slapen moest veel aan je denken en ook Noura, bezorgdheid he ;)

Even volhouden en dan heb je prachtige beebie in je armen!

3. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    stom is het maar ben echt helemaal down. loop nou al drie dagen (alleen gisteren regelmatig maar toch!) met krampen.

wil nu gewoon mijn beebje. word hier moe van en misselijk en gewoon niet lekker!

nou mag ik vanmiddag ook al niet naar de vk ivm dat ik gisteren ben geweest, dus moet in ieder geval nog wachten tot volgende week!

nou ja ik mag een dagje down zijn van mijzelf maar dan weer up want anders worden het hele lange weken!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Natuurlijk mag je down zijn, hoort het erbij, om lang mee te lopen is ook niet fijn idd....... Dikke knuff van mij!

5. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    net de vk aan de telefoon gehad. moet nu plas gaan inleveren bij de ha om te kijken voor een blaasontsteking! kijken of daarom de krampen zijn. ook ivm dat ik vaak moet plassen!

dus nou dat maar afwachten. kon wel janken aan de telefoon. (zat stiekem ook wel een beetje te huilen) zit nu op te schrijven wanneer ik weeen heb. is elk kwartier. dus ze zijn er nog wel en regelmatig alleen niet meer om de drie minuten

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik kan me voorstellen dat je down bent, meis.
    Maar wel positief punt : dit voorwerk is ook niet voor niks! Gaat de daadwerkelijke bevalling straks alleen maar sneller.
    Het is echt niet voor niks hoor, kleine oppepper ;)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

knuff voor Kim!

Wic, zit er verschil in het ontbinden tussen een huwelijk of een ger partnerschap?

8. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Aaah, Kim, wat jammer! Dat had ik niet verwacht toen ik hier even kwam kijken. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Maar Wic heeft natuurlijk wel gelijk! Een goed begin is het halve werk ;) .

Beebje wacht duidelijk op mooi weer ;) .

9. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihih nou meisjes ik ben net even bij mijn nciht geweest. en die zei hetzelfde als jullie een goed begin is het halve werk. en als je nagaat dat langer als drie weken gaat het echt niet duren! toch?

beetje positief. vandaag maar weer ff poetsen enzo . houd mezelf maar ff bezig. nichtje vroeg al en en en en en? want die had voorspeld dat ik vandaag zou bevallen. dus ik zei kan je rekenen? reken er maar niet op! hahahahahaha

allemaal een dikke knuffel

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Volgens mij heb je het hele huis al 3 keer gepoetst :D .

11. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Het wordt trouwens vanaf morgen veel mooier weer, echt zomer 8) ! Bij dieren (sorry dat ik het zo vergelijk) zie je vaak dat de bevalling begint bij mooi weer.
    De zon is hier vanmorgen al begonen te schijnen en we hebben al 3 kalfjes, een echte babyboom dus :) .

12. ProudMum

trouwens Kim, die ene cm heb je mooi te makken meis!

13. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    yep 1cm in the pocket ;)

als het er nu nog geen twee zijn want heb nog steeds krampen hoor! we gaan gewoon zo door tot de 10 whahahahahaha

jannegie. morgen wil ik ook wel hoor! met het mooie weer!

14. ProudMum

nou, bevallen met 27 graden lijkt mij ook geen pretje

15. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

ze hebben airco in het ziekenhuis hoor! ;)

16. ProudMum

weet ik, maar o wat was ik blij met mijn dekentje

17. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihihihihih. nou geloof mij het maakt me niets uit wanneer die kleine komt als het maar snel is

18. ProudMum

komt goed meissie

Maar als je rugweeen hebt he met je bevalling, wil je dan echt geen ruggenprik?

19. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ik weet natuurlijk niet hoe ik dan denk! dus hou me er niet aan vast. maar ik ben echt heel erg bang voor ruggeprikken dus ik denk het niet nee!

heb jij ruggeprik gehad?

je vroeg trouwens gisteren hoe het toucheren was. maar het viel mij mee. heb daarna wel een beetje rodverlies gehad maar het deed geen echte pijn. kreeg alleeen meteen weer krampen e dat was wel erg vervelend

20. ProudMum

ja ik wel, hij zat er al in voor ik er erg in had.en deed echt geen pijn met het zetten, voelde niets. hij word tussen de weeen in gezet dus da kan je je goed ontspannen. kon lekker mijn rust pakken, echt een verademing.

trouwens, zo doen ze t strippen ook! het klopt dat je meer krampen krijgt, ze worden meer geprikkelt dan

Share This Page