Wat leuk dat hier nog zoveel "jangheugd" ook nog blijft. Het is dus een hecht groepje hier! Veel eerste kindjes dus...Spannend...
Ik hoop het wel voor Jannegie (en de anderen), maar ik heb net mijn profiel aangepast, dus zonet stond dat nog niet ...hihihihihi
ja loni een heel hecht groepje hier: we steunen elkaar door dik en dun. word er helemaal emotioneel van hier whhahaha
aaaa Lindsay, emosies? Knuffie! en een lik van Joey! Trouwens, die kreeg net in de kinderstoel een halve banaan uit t vuistje.... mama heeft het geweten want alles zat onder
whihihihihihihihihihi hangjeugd! nou meisjes die 1 centimeter daar blijft het bij want de krampen zijn helemaal weg dus die weeen zetten niet door! helaas volgende keer beter! nu maar verder met klusjes hierzo! trap aan het schoonmaken en ik denk dat ik morgen maar ga beginnen met buiten schilderen. want me de heel dag vervelen is ook niets. en dat doe ik wel als ik helemaal alleen thuis ben de hele dag dag in dag uit! lala knuffel meissie loni welkom meis wic als ik een keizersnede zou krijgen zou ik ook voor de ruggeprik gaan ook omdat algehele narcose erg slecht is voor de kleine. maar als pijnbestrijding wil ik het niet daar vind ik het risico te groot voor!
Oke... Ik ben Ilona. Ben nu 26 en mijn vriend is 31. Wij zijn nu bijna 2,5 jaar bij elkaar. En wonen nu dik 1,5 jaar samen. Wij zijn supperverliefd op elkaar. Dus niet verloofd en getrouwd. Ik werk in de gehandicaptenzorg op een woongroep. En mijn vriend werkt als groepsleider in de kinderopvang op een groep van 0-4 jaar. 28 Juni is mijn laatste pilslikdag geweest. En voordat we gingen slapen, lag er een kadootje op mijn kussen. Mijn vriend had een slabbetje gekocht met de tekst. "Toevallig is mijn moeder fantastisch".... Heb volgens mij wel last van het ontpillen..Gevoel van zware buik, gevoelige en grotere tepels. In ieder geval is mijn lichaam wel raar bezig...Raar spul hoor die pil...
ja idd, de pil is toep! ik voelde me kiplekker toen ik zwanger was en geen zooi meer in mijn lijf had. ik was bevallen, begon weer met slikken en werd ern iet goed van. Nu het spiraaltje HEERLIJK! Wat een lieve vriend zeg! Maranka, heb jij hem al trouwens?
loni welkom hier bij de hangjeugd roxyrox jammer van de banaan (zijn rot vlekken) kim jammer dat je weeen niet hebben door gezet, hoop dat je nog wat rust vind voor dat het echt gaat door zetten