Hahahaha...Het gaat me hier soms net wat te snel hoor...Hihihihi, moet er nog even aan wennen... Ik heb ook het idee dat ik niet meer de pil wil slikken, maar dat hangt er nog even vanaf hoe de rest verloopt. Heb het idee dat mijn lichaam nu wat rustiger is. Maar het zal toch wel ups en dows hebben denk ik.... Jammer dat de weeën niet zijn doorgezet..., maar misschien dat de oproep van Lala wonderen bied.. hihihi.. Nou ik blijf nu al hangen, want ik laat het huishouden hier nu pardoes liggen. Mijn emmertje met sop wordt koud enneh de poetslappen liggen nog in de vensterbank.. Hihihihi
whahahahahahahahahahaha ik hoop dat die kleine luisterd. krijg wel weer een krampje hier en daar maar denk dat die kleine nog wel lekker zit bij mama.
Loni, welkom en gezellig dat je ons topic hebt uitgekozen om te komen kletsen. Meiden, nu ik fulltime buiten de deur aan het werk ben zijn jullie niet meer bij te houden voor mij. Pffffff, dus jullie merken het al, ik ben er wat minder dan op iedere pagina een berichtje van mij
Joey krijgt van de week weer een banaan. Hij krijgt niet veel anders kan hij niet poepen. Gaat iemand nog naar de tilburgse kermis?
nee ik word al misselijk als ik aan de kermis denk hihihihih. er zijn gisteren twee vrouwen getrouwd he op roze maandag!
ik dacht; laat ik hem is een tik sturen via Hyves. Nou sloeg die dus vast waardoor het er 3 keer op kwam te staan. komtie naar me toe; zo dus jij wil trouwen? waarom staat t er 3 keer op? dus ik vertellen dat ie vastsloeg. o ja dat kan zegt ie. Maar dat trouwen weet ik nog niet hoor, al dat gezeik en rompslom als je gaat scheiden. ( collega en broer liggen bijna een jaar in scheiding) Nou, daar gingen mijn plannen....