Oooh dat is wel jammer zeg Rox...Ik zie dat jij 23 bent en je vriend dan? Misschien voor nu wil hij niet, maar dat kan altijd nog komen natuurlijk...Enneh alsof er geen rompslomp aan zit nu jullie samen een kindje hebben en dan eventueel uit elkaar gaat? Ik weet dat mijn vriend niet hoeft te trouwen. En ik in principe ook nog niet, maar misschien als er eens een kindje komt dat ik en hij er dan anders over gaan denken. Zo ook je vriend misschien wel....
hey lieve meiden, weer even een berichtje van mij. even snel hoor want heb het behoorlijk druk. morgen over een week trouwt mijn broertje. het enigste wat ik daaraan nu nog moet doen is een woordje zeggen en ik weet echt nietw at. zo moeilijk. dan zitten we midden in de dozen want het weekend daarna gaan we verhuizen. gelukkig hoeft er niets aan het nieuwe (wisselwoning) gedaan te worden dus dat is zo goed. Daarna gaan we met vakantie. we gaan naar Frankrijk op een actieve vakantie. hopelijk gaan we de 8ste weg...en dat is balen voor het bloedprikken...dus gek genoeg hoop ik dat ike cht die dag ongi wordt dan kan ik 's ochtends nog prikken. dus op hoop van zegen allemaal! even rekenen dus. morgen ga ik boeken. verder geen nieuws, leuke foto's van Joey
Maar als jullie niet getrouwd zijn, maar wel een kindje hebben en samenwonen. Jullie hebben dan toch wel een samenlevingscontract? En dan zit er zonder te trouwen toch ook een rompslomp eraan vast?
het is wel beter hoor rox om dat wel te doen. helemaal niet omdat je elkaar niet of wel vertrouwd maar gewoon omdat je nooit weet hoe je uit elkaar gaat en vooral met een kindje! wij zijn getrouwd maar daarvoor hadden we een samenlevingscontract want je weet het nooit
Ja dat kan natuurlijk ook nog...Wij hebben ook nog niks op papier staan, maar ik zou toch wel willen als er een kindje uitfloept om toch dingen op papier te zetten... Heb je het al eens gehad over geregistreerd partnerschap. Ik heb een vriendin en haar vriend wou ook niet trouwen, maar wel geregistreerd partnerschappen...Misschien zou je eens kunnen kijken wat daarin verschilt. En of het minder rompslomp zou kunnen zijn...Ik weet wel dat het bijna hetzelfde is als trouwen, maar er zit een stukje verschil in... Hoop voor je dat hij toch wel wil trouwen voor je.....
hai meiden zo weer even een berichtje van mij.. is lang geleden dat ik hier geweest ben maar het is zo gigantisch druk in de salon en mijn zusje heeft dr sleutel gekregen van dr huis dus we zijn druk aan het klussen ... van het weekend een vrijgezellenfeest gehad die ik had georganiseert... allemaal druk dus.. maar nu gaat t hopelijk even wat rustiger worden... ik heb niet ver terug gelzen maar zag dat er bij kim wat aan het rommelen was.. spannend! en zijn er bij sniffy nog de gekomen? en Rox wat een heerlijke foto;s van jou en Joey! en ik zag dat er een nieuwe met de pil gestopt was.. WELKOM
Meiden, ik heb stress! Ik ben nog druk doende mn McLeods Daughters-dvd's te bekijken. Nu zat ik op de laatste van seizoen 3 ... DACHT IK! Stop dvd 1 van seizoen 4 in de dvdspeler en t gaat zomaar heel ergens anders verder! IK MIS WAT! STRESSS! :-s Ik ga ff op onderzoek uit ....
of geregistreerd parnerschap rox dat heb ik ook gedaan... (bij ons is dat op maandag ochtend om 9 uur gratis )
het gezag is wel geregels maar t wil niet zeggen dat als ik overlijd dat Joey automatisch naar Mike gaat. Ger partnerren heb ik ook aan gedacht, daaron vroeg ik ook ana Wic wat het verschil is als je uit elkaar gaat
Hey Steenbokje! Leuk dat je even om t hoekje kijkt! Ook fijn dat je het druk hebt, heb je tenminste genoeg afleiding. Leuk joh, op vakantie! Welk gebied van Frankrijk? Duim nog steeds voor je! Kus en knuffel....
Oke, ik sleur mezelf nu even bij de computer vandaan om even mijn boodschapjes te doen..Enneh om de sultanapop op te halen bij het postkantoor....Hahahhaha... Tot snel meiden.....