tja dan moet je ook scheiden.. het is eigenlijk hetzelfde al trouwen alleen moet mike dan joey wel erkennen en dat is bij een huwelijk nkiet...
Ik ben nu pas bezig met oudelijke gezag voor Myrna samen met haar vader, is de beste optie, dat hebben wij niet eerder aangedacht, beseffen wij het dat het beste is en me vriend en ik hebben samenlevelingscontract toen ik in verwachting was, dat wilden wij en ook goed regelen na overlijden, geldt het ook voor Myrna. Dus, is gewoon de beste voor kind dan jezelf.
Meiden, jullie mogen me weer van de lijst halen. De zwangerschap is niet goed gegaan. Het vruchtje leeft niet meer, maar zit er nog wel. Ik vind het zo erg
Hmmm... denk dat het altijd veel geregel is, maar dan is het wel goedkoper; je hoeft niet naar de rechtbank.
wat een stress! en nu? en nu? wat te doen kan je niet hem ergens halen. jij hebt wel pech he met die dvd's
hey Jannegie: de alpjes bij Grenoble even tellen of het kan. als we de 8ste weg gaan hoop ik echt dat ik de 7de ongi wordt...we kunnen namelijk alleen 1 of 8 augustus weg....nu heb ik ook even stress....
Sucre, vanaf hier ook nog een dikke knuffel en heel veel sterkte. Wat een verdrietig verlies en wat een leeg gevoel moet dit zijn, bah!
Oh oh val ik midden in de DVD stress ? @sucre; vele sterkte meid ! Hier ist rustig, weinig nieuws te melden. Werk is kalm en thuis is het aardig opgeruimd. Nog paar kleine klusjes om avondje of weekend dagje mee door te komen hihi.
sucre meid toch, een dikke knuffel hoor, weet niet goed wat ik moet zeggen... is dit nu de derde feb mama op drie dagen?
Haha, ja nou dit is eigen schuld... deel vergeten te downloaden. Maar ja, ik was zwanger he? Overigens op youtube gevonden, kan ik iig verder kijken... maar wil ze ook nog een keer volledig downloaden voor de heb. @rox: jep. maar t blijft n foutje van de wet ...