grr soms kan ik hem echt niet peilen. maargoed, dit was ik van plan: http://www.chocotelegram.nl/artikel.asp ... =6&id=1100 of een romper laten drukken voor Joey en die aantrekken. en dan Mike vragen of ie m in bad wil doen. iig wil ik Joey erbij betrekken
Ja hij is de 11de geplaatst. Heb helaas wel nog wat last van vloeien. Begon na een weekje trouwens dat vloeien. Heel gek. Zelfs af en toe een stolseltje. Maar geen pijn of andere klachten. Wel wat hoofdpijn gehad, maar dat kan door van alles komen.
Rox, weet je mijn aanzoek nog en hoe dat is afgelopen. Meneer wil eigenlijk helemaal niet trouwen maar heeft ja gezegd omdat hij geen nee tegen mij kan/kon zeggen. Maar ja daarna niet echt meer aan de orde geweest en ik denk voorlopig ook geen initiatief. Ik denk dat je het misschien even een weekje of 2 weekjes moet laten rusten en dan je idee moet uitwerken naar Mike toe. Nu heb je het al via hyves gedaan en als je dan weer zo snel iets doet zegt ie misschien weer nee of komt ie met een argument. Maar goed mijn mening hoor. Wel leuke ideeën hoor. Net lekker NY pizza op. Morgen de zalm dan maar. Ben niet meer gewend hele dag intensief te werken, hahaha (verwend met thuis werken) dus was best moe. En moest ook nog een klusje thuis bij thuiskomst voorbereiden.
klopt Mieke, ik ga er voorlopig niks aan/mee doen. t was meer om te polsen voor hoe en wat zijn idee was... beetje doen alsof mijn neus bloed. oe lekker pizza
hihihihihihih mieke vreetzak! hey meiden als ik nou wel blaasontsteking heb moet ik dan antibiotica nemen of niets. ? ik heb mijn hele zwangerschap amper paracetamol genomen vanwege die kleine en ben er nu een beetje huiverig voor om antibiotica ofzo te nemen, vooral omdat ik nog maar zo kort moet. ik hoorde dat als je genoeg vitamine c neemt en water drinkt je ook van een blaasontsteking af kan komen . weet iemand of dit klopt? alvast bedankt,
wel vervelend meis kan je niet na je zwangerschap gewoon weer aan de pil? of kan dat niet als je bv geeft?
ja maar evengoed. ik vind het toch een beetje eng! en het enigste wat een blaasontsteking doet is weeen opwekken. voor de rest kan het geen kwaad vor de kleine volgens mij. alleen blijf ik dan weeen houden. aaaaaaaaaaaaaaaaarrgghh wat te doen wat te doen?
ik ga lekker in bed tv kijken. word weer gek van die krampen. maar er zit nu wel veel meer tijd tussen dus is beter vol te houden alleen duren ze ook langer helaas tot morgen meisjes
Hoop dat je nog een beetje kunt slapen meid! Alle rust die je nu nog kunt krijgen is meegenomen. Na je zwangerschap kun je ook gewoon weer aan de pil. tenminste als je geen bv geeft. Bij bv kun je geloof ik alleen de cecarette nemen. Heb het geloof ik niet helemaal goed geschreven. is de mini-pil. maar die moet je persé elke dag op dezelfde tijd innemen anders ie ie niet betrouwbaar. Niets voor mij dus, want ik vergat de pil om de haverklap. Ik geef fv dus ben 4 weken na de bevalling weer aan de pil gegaan. maar ik werd helemaal gek van mezelf. Zo ontzettend chaggie rond me ongi. En ik zat zo lekker in mijn vel tijdens mijn zwangerschap, niet ongi, niet chaggie en geen koppijn voor 9 maanden! Dus nu de Mirenaspiraal. Ik hoop echt dat ik me weer zo ga voelen als tijdens mijn zwangerschap. DE PIL IS ECHT TROEP! Ongelovelijk dat ik dat bijna 17 jaar heb geslikt. En nog onglovelijker dat ik niet heb moeten ontpillen. direkt een keurige cyclus na het stoppen. Hmm ik draaf een beetje door geloof ik...... Zal stoppen, anders is de pagina ook zo snel weer vol he.