Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

je hebt nog 26 weken hoor meissie! en je moet het allemaal uitwassen.....

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Gewoon in 5 dagen alweer 50 pagina's vol hier.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Zul je op mij ook wel boos worden :oops:. Ik de hele tijd zeggen dat ik dat van die doomoo seat moet vragen. Op de 1e verdieping heb ik het erover. Heb de seats zelfs zien liggen. Op de trap heb ik het over. En toen zag ik kleertjes..................................
    Toen ik er weer aan dacht zaten we in de auto..... :oops:

](*,)

4. ProudMum

5. ProudMum

hahaha Dais, iig bedankt! Bel gewoon morgen even naar prenatal!

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm, jullie hielden er al rekening mee..... het is dus echt zo erg met mijn post-zw.dementie. Kom ik er ooit nog vanaf?

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    sowwy :oops: ben gewoon ernstig pooh verslaafd :oops:

En nu ga ik me weer inhouden hoor :D

Nou de vaatwasser is aangesloten, morgen de kastjes afwerken en dan draaien maar! Ik blij!

Ik ga lekker slapen... Truste, knuffels en tot morgen :D

8. ProudMum

Dan zeg ik maar niet hardop dat ik een mega hekel heb aan pooh. en dat ik geroepen heb tijdens de zwangerschap; geef je iets van pooh? dan krijg je het weer naar je oren geslingerd! (en dat ik dat echt gedaan heb toen ik een pooh knuffel kreeg....) :oops: :)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha Daisy, zou mij ook kunnen overkomen hoor!

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hahaha rox!

Zoiets doe ik waarschijnlijk met nijntje!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

Hahahahaha! ik ben ook niet echt dol op pooh hoor!
    En hoef er ook niet echt iets van te hebben.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga in bed de laatste voetbalvrouwen kijken die heb ik nog op de DVD staan.
    Tot morgen!

13. ProudMum

totmorgen!

mike kreeg nog een spoedklus tussendoor. pas 23.30 thuis.

Tipp, wil jij nog een pooh knuffeltje hebben?

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Kreeg je hem terug geslingerd :).

15. ProudMum

hihihihi Daisy

16. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Hoi hoi,

Hoop dat de medicijnen bij Rebbel aanslaan en dat de kleine minstens nog een paar weken blijft zitten.
    Maar als ze spuiten krijgt om de longetjes sneller te laten rijpen krijg ik wel schrik.

Mieke, het blijft nog steeds spannend bij je he.

Groetjes Taby.

17. Niet meer actief

Even ego hoor.

Ben goed geland van een super saaie en vermoeiende vlucht.

app is meteen beschikbaar. De mensen die het verhuren waren zo wanhopig en hebben heel lang gewacht tot iemand het eindelijk wou huren.
    Mijn vriend gaat morgen nog 2 app. bekijken en als één van die andere beter is gaan we daar in. Zo niet helpen we de wanhopige mensen haha. Het schijnt heel klein te zijn. En ons eigen bed kan niet mee :( Maarja die kan ook nog wel 11 maanden in het huis staan waar we nu wonen. Aangezien het huis voor 11 maanden is. Kunnen de vakantie gangers die bij mijn tante en oom komen in slapen.

Ik ben dus eigenlijk te moe om te lezen dus als iemand een samenvatting voor mij heeft ;)

18. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    morguh allemaal
    hey ikdus, ik heb ook geen samenvatting want het gaat allemaal erruuuug snel hier hahaaha
    ik kan me jou nog herinneren van de eerste keer. Je ging ons toen vertellen dat jullie naar spanje zouden verhuizen...
    Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat het leuk gaat worden!

Verder heb ik vandaag mijn eerste ongi na het stoppen met de pil. Wel netjes op tijd dacht ik zo! En nu maar hopen dat mijn ongi nog steeds maar 2,5 dag duurd... heerlijk... al is dat het enige heerlijke aan dit geneuzel iedere maand..pfff

tot snel weer dames, mooi weekend!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meisjes hier van het gezellige babbelleven!

Ikdus, ik begrijp dus dat je samen met je vriend op zoek bent naar een eigen appartementje.
    Goed van jullie hoor. Niet afhankelijk blijven van de rest ;)
    Ik zou alleen niet te snel voor die 'wanhopige' kiezen als deze zo klein is als dat ie klinkt.
    Probeer het gelijk een beetje goed te doen, anders kan je straks weer op zoek gaan en verhuizen.

Een samenvatting, hmmm nou iederee zit achter al die poohspullen aan bij de KV maar dat wist je al, want je ging zelf ook nog even kijken.
    Verder is Rebbel weer opgenomen in het ziekenhuis.
    En verder geen bijzondere dingen geloof ik.

Mijn temp is weer ietsjes omhoog geslopen.
    Verder moeten we zo naar de boekhouder voor aangifte 2007, blegh.
    Dus ben ik er vanmiddag pas weer.

20. Eva R

Eva R Niet meer actief

goedemorgen allemaal... ben wakker gemaakt door vriendlief die vandaag moet werken (en ik ben vrij..al is dat een relatief begrip want ik moet studeren) en niet snapt hoe hij z'n bed uitmoet zonder mij wakker te maken..pffffff

@mieke: nee geen cursus, gewoon beginnen en dan wordt het steeds mooier.. (de foto's in m'n album staan m'n probeersel taartjes niet bij hoor hihi)..

@roxy en tipp: prima joh. Zoveel bestellingen heb ik normaal niet hoor dus als je een beetje op tijd bent kan ik er wat leuks van maken ... @tipp: ik denk dat ik weet welke jij bedoelt ;)

@Daisy: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

@Ikdus: ik zou persoonlijk toch ook kijken voor een iets groter appartement. Ik heb een tijdje met mijn vriend op een klein appartement gezeten (waar dan wel ons bed in paste) maar na een half jaar begonnen we elkaar steeds meer in de haren te zitten.. toen zijn we maar snel naar iets groters verhuist.. :D

Share This Page