ja is het ook. Maar als Joey binnenkort brood gaat eten haal ik het echt daar vandaan. Iemand enig idee of ik mijn inlogcodes van Ziggo nodig heb om mijn router aan te sluiten?
Hier zoveel mogelijk brood bij de verse bakker. Veel lekkerder . Moet ook meer vezels eten, maar ben ook weer allergisch voor bepaalde granen. Te donker bruin brood (allison) zijn mijn darmen niet blij mee. Wordt cement.. .
Volgens mij niet. En dat is toch meestal deel van je emailadres voor het @ Vergeet je trouwens niet dit te veranderen in outlook, gebruikersnaam is vanaf nu je volledige emailadres en niet meer voor @
ik heb ook weer eens wat hoor. Een week of 3 heb ik mijn pols gestoten , een paar dagen later weer, op dezelfde plek #-o Er zit sinds zaterdag een bult op. Vandaag heb ik aan een arts op mijn werk gevraagd wat het kon zijn. Het doet nl. behoorlijk pijn. Hij vertelde dat ik mijn botvlies had beschadigd en dat dat nu gaat opspelen. Moet dus rustig aan doen en een polsbandage dragen.
mooi filmpje! hihi hij leeft trouwens helemaal op als ie jouw stem hoort, begint ie helemaal te glunderen, geweldig om te zien!
Weet je ook je mailadres niet meer? Dan kun je adh daarvan toch je wachtwoord weer opvragen, sturen ze 't naar je mailadres toe? Anders even bellen.
Sniffy, vervelend zeg bah! Rox, wat leuk zeg, hij weet nog niet helemaal wat hij er nou mee moet doen. Maar je ziet dat hij het prachtig vindt, en wat lala zegt zie je idd. Vandaag lekker optijd klaar met het werk. Morgen later beginnen, eerst even eigen werk doen morgenochtend thuis. Er is toch niet voor de hele dag werk. Misschien vrijdag zelfs wel thuis werken.