zucht, ik ben zo trots op mijn mannetje! Mike is nu bij zijn pa om een uitvaartverzekering te regelen voor Joey. mijn broer kwam net ook in paniek aan. staande gehouden door de politie maar niets uit kunnen leggen omdat de politie geen gebarentaal spreekt. dus ikke politie bellen, verhaal halen. word ik net gereug gebeld; ja we waren op zoek naar iemand en je broer voldeed aan het signalement......
Tjee Rox wat een gedoe zeg met je broertje, raar hoor. Hihi en dan die gebarentaal, daar hadden ze natuurlijk niet veel aan maar hij zelf ook niet om iets duidelijk te maken en te krijgen.
hahaha nee inderdaad Mieke! Ik ga zo Ziggo maar even bellen, weet het mail adres ook niet meer. die word nooit gebruikt
Tnx meiden, ben zelf ook blij met mn banner Rox, ik heb van jou (nou ja, Joey) nog geen foto's in mn inbox gevonden, klopt dat?
al bijna 11 weken mieke, gaat toch snel hoor, over een weekje kan je weer naar je kleintje gaan zwaaien
hey meisjes nog geen bevalling hoor. maar even bij schoonouders geweest en gegeten. leuke film van jeoy rox! ik ga lekker op de bank. dikke knuffel aan iedereen,
Nou meisjes, ik ga naar bedje. heb gewoon geen zin meer om op te zijn, hihihi. neem de nieuwe JAN mee en ga lekker bladeren. Truste xxx