Rox, wat gedoe zeg met je broer en politie! Is wel jammer dat alle politie niet gebaartaal kennen, vind ik ook raar hoor! Maar gelukkig heb je hem kunnen te helpen!
als hij zo smst als ie thuis is (tja, t blijft mijn kleine broertje) zal ik het melden! Mike zit nog steeds om de tefel met de begravenispolis meneer
hihi... die combi had ik nou nog nooit gehoord! Ga het morgen meteen proberen! hihi.. Eindelijk iemand die tahin ook lekker vind
Hoi dames, mag ik ook meekletsen? Ik ben ook pas met de pil gestopt, maar wil eerst een aantal maandjes ontpillen voordat we alle voorbehoedsmiddelen in de prullenbak gooien
goeiemorgen meisjes nou kimmie zit er echt doorheen ik weet gewoon niet wat te doen! ik blijf die krampen houden. de ene keer lange tijd niets maar het word steeds heftiger (de pijn) vannacht amper geslapen en liggen huilen van de pijn. nou heb ik dit er best voor over als het iets doet maar anders.................. ik ga vannochtend weer de tijd bijhouden en dan bel ik de vk weer. want anders moeten ze maar gaan zoeken wat die pijn dan wel veroorzaakt. zo kan je iemand toch niet door laten lopen? lig nu in bed tv te kijken want slapen gaat niet. lig met kruik tegen mijn buik of rug (wissel af) en hoop dat het of afzakt of doorgaat. sorry voor mijn ego berichtjes laatste tijd maar ik word hier gewoon niet goed van! als ik me weer beter voel zal ik proberen om op jullie te reageren. @rox jeetje meis heftig vooor je broer en wat een Y&âgenten
Ik wou dat ik een gezelschap kan houden met jou, ik vind zo lullig voor je dat je nog steeds pijn hebt..... Idd, blijft jou kleine broertje
Hoi meiden zal ook weer eens wat van me laten horen! Hoe gaat het met iedereen? Ik las net dat het spannend voor je wordt Kim, ik zal voor je duimen dat het doorzet meid! Hier gaat ook alles goed! Felicia doet het uitstekend sinds ik ben gestopt met de bv, pffff ik trok het niet langer om daar mee door te gaan, ze bleef honger houden, op het laatst zat ik heel de dag met mn boobies bloot en dan nog een ontevreden kind en bijna een overspannen mama. Il las ook dat Rebbel nu ook bij de juni-mama's meekletst. Gezellig! Zijn er nog nieuwe zwangere bij? En hoe is het met blondsteenbokje? Liefs Minnie
nou meisjes ik heb ff lekker gejankt. whahahahaha nee de vk is geweest. ze heeft gekeken en ik heb nu 2 centimeter ontsluiting (dus ik doe het wel ergens voor) maar zij zag ook wel dat ik het niet meer trok.ze dacht even dat mijn vliezen waren gebroken maar dit voelde ze later was niet zo. dus ze heeft me gestript (denk ik want ik bloed maar ze zei niets) en als er vanavond nog niets begonnen is moet ik om zeven uur bellen. dan gaat ze nog een keer kijken en als het kan mijn vliezen breken. als dit niet kan kan ik in het ziekenhuis slapen met een prik tegen de pijn. en dan word ik morgen ingeleid. dus hoe het ook gaat dit weekend ben ik mama. meteen mijn man gebeld die schrok zich rot natuurlijk. maar wel lekker. want hij heeft vanaf morgen vakantie. dus dan hebben we lekker vier weekjes samen met onze kleine. ooooooooooooohhh heb er zo'n zin in maar ben evengoed ook zo bang, whahahahahahahaa. ik zei al tegen de vk ik had ook wel door willen lopen tot 3 aug of later maar niet met die krampen. ik ben normaal gesproken helemaal niet van het de natuur een handje helpen. want als die kleine klaar is komt die kleine wel . maar goed ik ben superzenuwachtig. ik ga zo nog even bij mijn mama een bakkie doen. en heb er al twee wasjes opzitten. (tussendoor ff pijn maar ik wil nu wel alles goed hebben) dikke kus meisjes
Mik, da's fijn joh, ik hoop dat die ontsluiting wel eens doorzet! Pff! Maar je wordt al geholpen, super! Denk al aan je meis!
Kim toch wel fijn om te weten waar je aan toe bent zo en idd wel spannend kan me voorstellen dat je er wat zenuwachtig van wordt hoor. Sterkte voor vandaag en we houden je in de gaten Minnie, leuk dat je even langswipt. Wat gaat de tijd snel, Felicia is alweer 1 maand zeg.
hoi Meiden, Even geen tijd om bij te lezen. Heb wel gelezen dat Minnie er even weer is. Hoi meid, fijn dat het nu goed gaat met jou en je meissie. En Mik, heel veel succes en mocht ik je niet meer spreken vandaag dan wens ik je een hele goeie bevalling toe. Wat heerlijk dat je mag worden ingeleid en dat ze e niet langer laten lopen met deze pijn. Ik had gister een drukke maar leuke dag. Gistermiddag lekker wezen shoppen. Leuke kleertjes voor Jasper gekocht. En opbergbakjes voor jasper als hij over een paar maandjes vast voeding mag hebben. Die waren nu maar 75 cent per bakje bij de Blokker. 50 % korting! En Gisteravond heb ik via MP een fietskar gekocht voor 60 en pa en ma betalen ook nog de helft mee. We hebben hem direkt gisteren nog opgehaald en gaan er straks mee fietsen. Naar de camping. Dus ik ben zo weer weg. Fijne dag vandaag allemaal. Geniet van de zon! Van het zwanger zijn. Van jullie kleintjes. Van de laatste daagjes samen met zijn tweetjes en het gezinnetje dat komen gaat. Geniet van de liefde, enz... enz.. enz....Kortom geniet van vandaag!
Terug van het CB. De prikjes zitten erin en ze is weer goed gekeurd. Ze huilde op het moment van prikken, en was daarna meteen weer rustig. Onze stoere meid . Ik het het ff nagevraagd waarom je hoort dat er op de derde prik heftiger gereageerd word. Het is gewoon dezelfde dosering, maar het ligt er gewoon aan hoe het immuunsysteem reageert. Die reageert de ene keer gewoon heftiger dan de andere keer. Net zoals dat elk mens verschillend is, was de uitleg.
@ Mik: Fijn dat ze je gaan helpen. @ Maranka: Fijne vakantie. Wil hier misschien wel ff van de zon genieten.. als Samantha niet te veel last krijgt .
Hey Kimmie, foon komt net van de lader af dus ik ben standby meis! Ik wens je een heel voorspoedige bevalling toe! Hier zitten we echt midden in de 26 weken sprong. VERSCHRIKKELIJK! (klopt ook, Joey is 25 weken+1 week overtijd) of Mike of ik loop met Joey op de arm echt zielig. Dais, hoeveel CM is Samantha nu?
Haha! Wat een positief bericht! Komt ook door het mooie weer, dan ben je meteen een stukje gelukkiger 8) . Kim: Wat spannend! Zet hem op hoor, laat je oerkrachten maar komen dan! idd heel fijn dat ze je niet laten doorlopen. Aaaah, je gaat morgen zien hoe je kleintje eruit ziet! @ Daisy: stoer hoor, die samantha! @ Minnie: leuk dat je even schrijft. Verstandig om dan maar met borstvoeding te stoppen. Gaat het niet, dan gaat het niet hoor. Hoop dat je daarbij genoeg steun hebt gehad. Soms kunnen ze er zo bot over zijn. @ mama 1987: welkom! Heel veel succes! hoop dat je ontpilfase meevalt. We hebben hier trouwens meer meiden gehad die eerst nog met rubbers aan de gang wilden, maar al gauw liggen die ook in de prullenbak, haha! @ Rox: vervelend zo´n misverstand met je broer en de sterke arm! @ Linka: Kan me goed voorstellen dat jij nu extra meeleeft met Kim, jij bent ook gauw aan de beurt, hihi.... Bij mij steeds meer bubbels. gisteren met een heel saai gesprek van klant met de verkoper van een boerderij, bleef de kleine aan de gang. Die vond het zeker ook saai. De ooievaar begint te nestelen op onze stal. Heel apart, maar geweldig! De natuur is hier prachtig. Vorige week vier dassen gezien. Had er speciaal op gewacht op zo´n 40 mtr van de burcht samen met mn moeder. hadden natuurlijk niet verwacht dat we er 4 zouden zien. De burcht zit op onze boerderij in een dennenbos-strook. Ik kan zó genieten van zoiets!