http://www.petporte.nl/producten.php Op deze site zie je even wat en hoe, maar je zult hem wel ergens online kunnen bestellen, niet schrikken best prijzig. Maar als je steeds nieuwe magneetjes of infraroodhangertjes moet kopen omdat ze ze kwijt raken ben je ook een hoop kwijt. Hierbij hebben ze niks nodig alleen dat ze bij de dierenarts gechipt zijn, die chipcode voer je dan in en registreerd het luikje en gaat ie open. HANDY
haha.. kwam er vanmorgen achter dat ik geen appelstroop in huis had.. Normaal gesproken hebben mensen geen tahin.. Ik geen appelstroop.. Vanmiddag toch nog ff boodschappen doen! Als ik het heb gegeten, laat ik het je zeker nog ff weten!
ja, ikke is blij! Hij is nu aan het installeren enzo. Er zit Vista Basic op. Morgen even een router regelen!
Kun je geen router bij Ziggo met monteur bestellen... soms is die monteur dan gratis hihihi. Goh het is ook weer van het ene uiterste in het andere, het is bloedje in de volle zon zeg (gezicht onder het zonnescherm hoor).
nou meisjes nog steeds gen beweging. behalve nog steeds erg veel slijmverlies. nu is het alleen rood! als jullie niets meer horen, laat ik het weten als die kleine er is. via sms met rox en tipp! whahahaha ga ik toch nog bevallen in tipps vakantie ! ze zal toch moeten rennen met die buik over de camping! hihihihihih knuf
mieke hoe gaat het nu eigenlijk met die feb mama die gaat scheiden, omdat haar man verliefd was op een ander? is het niet meer goed gekomen?