nou meisjes de vk is geweest! 4 cm ontsluiting en de vliezen zijn gebroken. binnen nu en 8 uur worden wij papa en mama zegt de vk. dus meisjes ik ga jullie ffies verlaten en mijn weeen (zie je toch weeen! ik lieg heus niet hahahaha lachend de eerste 4 cm gehaald!) opvangen. ik sms laterz . bye kus kim
Poll kleintje van Kim: Lalalindsay: meisje Jannegie: jongen Mieke: jongen sniffy: jongen kim: Eimat: meisje Wic : meisje Remmar: jongen Even het berichtje quoten... en je naam er bij zetten (wel de quotejes weghalen)!!! Rox en daantje zijn uitgesloten van deelneming! :-#
Poll kleintje van Kim: Lalalindsay: meisje Jannegie: jongen Mieke: jongen sniffy: jongen kim: Eimat: meisje Wic : meisje Remmar: jongen Linka76: meisje Even het berichtje quoten... en je naam er bij zetten (wel de quotejes weghalen)!!! Rox en daantje zijn uitgesloten van deelneming! :-#
Kim succes! raar idee dat het nu echt gaat gebeuren! Dat je weet dat over een paar uurtjes dat kleintje er is. Zal het vast al eens gevraagd hebben maar ging ze nou thuis of zkhs bevallen? De geboortekaartjes kunnen alvast besteld worden hoor. Want het wordt de 25e (of als het heel snel en soepel nu gaat nog de 24e) Over en sluiten hier. Zo babyboom kijken! Tot morgen.
Wic leuk weer de foto's van faylinn op haar babysite. Hmmm ze heeft er nog geen stemmen bij gekregen na mijn oproepje van gister.
@ Jannegie en Remmar: Dankje! Wij willen echt even wachten omdat we volgend jaar zomer gaan trouwen in het buitenland. En hoogzwanger of net bevallen is dat niet handig Ik zie dat er iemand aan het bevallen is, wat spannend! Heel veel succes met de bevalling
hey mama1987 heb jij al gestemd bij de baby vd maand? anders mag je wel even op faylinn stemmen, ze moet naar de eerste plaats namelijk