Faylinn heeft er weer 3 stemmen bij ( had ik gister trouwens al gedaan) Rox, zal zo even op Joey stemmen. Ga zo even een tukkie doen. Ben niet helemaal lekker. Eergisteren mijn eten er uit gegooid en sindsdien op dieet van crackers en thee. Heb nu hoofdpijn. En ben ook nog eens serieus ongi. Ben benieuwd of dat elke maand zo'n drama zal worden. of dat het toevallig nu zo'n samenloop van omstandigheden is. Maar snel een afspraak maken om de mirena te plaatsen. Alleen ga ik deze maand twee keer een paar dagen weg naar een bungalowpark en dan wil ik wel kunnen zwemmen. Dat gaat vast niet samen met het plaatsen van de Mirena. En een tampon is voor mij geen optie. ONSUKKIE, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE DOCHTERTJE! ! !
Jullie zijn wel erge kletskousen zeg pagina 400 alweer Ik kan trouwens van de lijst gehaald worden, want ik ben niet net gestopt met de pil, ik ben net weer aan de pil Donderdag ben ik weer helaas eventjes in nederland, maar zal de zon wel van hier mee nemen. Als jullie het aankunnen, zelfs liggend is het veels te warm haha.
Wat lukt niet meis? moet je een foto verkleinen? Ikdus, graag meid! enneh ?Racebabe is ook terug aan de pil en staat er ook nog op hoor! Maranka, je mag gewoon zwemmen meid. Als je morgen belt, kan die vrijdag gezet worden
onsukkie: gefeliciteerd meid met jullie dochtertje! @wic: ik heb 3 stemmen gegeven! @mieke:'ik doe het idd toch wel mieke! liefs rebbel
Onsukkie, gefeliciteer met jullie dochter Louise! Ik ben weer terug van de cursus, was erg leuk en leerzaam en mooie bruikbare technieken geleerd. Zal wel wat op hyves zetten of hier in mijn album, maar dat komt van de week wel. Rox, zal ook nog even stemmen en Faylinn volgende maand! Heren zitten hier voetbal te kijken en dan weer snel wat eten en weg, weer de stad in hahaha. x
ik krijg de foto er niet in hij geeft aan dat hij te groot of beschadigt is? ben net even naar de stad geweest
links in het menu kan je kiezen voor foto verkleinen Daantje. Dan opslaan en vervolgens naar je fotoalbum. Uploaden en dan staat hij erin
Hoi hoi allemaal. morgen neem ik de laatste pil en dan gaan we dus echt stoppen. Mag ik meeschrijven hier, of is daar een ander topic voor? Is het niet handig om per stopmaand een topic aan te maken? Zodat het wat overzichterlijker blijft (voor nieuwe leden is het best een wir war of ligt dat gewoon aan mij? Hahaha).
Hoi, Ik zit nu in m`n 2e ronde. Ik vraag me af of mensen hier hetzelfde als ik meemaken of mee hebben gemaakt. Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil heel erg gevoelig en heb last van m`n emotie`s. Heel wispelturig(stemmings-wisseling) en snel op m`n teentjes getrapt nou ja je kent het wel. Ik vind dit zo vervelend voor m`n mannetje. Groetjes Wendy
Nee, dat had ik tijdens de pil.... Het klinkt als ontpillen. Leg maar even aan hem uit, dan snapt hij het wel. Sterkte.
Welkom vliegje, tuurlijk mag je mee schrijven . 't Is hier erg gezellig. Velen blijven hangen zelfs nu ze weer anticonceptie gebruiken .
Hoi vliegje, Welkom hier! Er bestaat op dit forum ook het NOD-forum. (NOD = niet ongesteldheids dag). Daar kan je per maand meekletsen, ik denk dat je dat bedoelt?
Nee bedoel eigenlijk echt een topic Juni b.v. met daarin de mensen die stoppen in Juni. Zo kan je precies bijhouden wie wanneer de NOD heeft, hoelang doe je erover zwanger te worden, etc. Maar dan klets ik hier mee Wie stoppen er in juni? Ik stop morgen dus Erg spannend. Had vroeger een onregelmatig menstruatie.. dus hopelijk valt het nu wel mee...
Ik snap het ja Maar bij het NODforum moet je iedere maand door naar een ander topic (als ik in jullie geen NOD heb, moet ik naar aug.) en das jammer want dan verlies je mensen uit het oog. Vandaar de stoppers, die blijven bij elkaar zeg maar. Ach, misschien ben ik gewoon moeilijk
Nou meid, ik ben gestopt, zwanger geraakt, bevallen en aan de Mirena gegaan in dit topic. Bevalt me veels te goed hier!