Alexia, het is pas eind januari hoor! Maar als Joey koemelkeiwitallergie vrij is (idee voor scrabble?) wil ik een supertaart met zijn verjaardag!
o, ik heb de "bovenhoezen" gevonden voor de doomoo. (zo heten ze, wist ik veel!) http://www.babyandmore.nl/component/opt ... /Itemid,53 gelijk maar besteld!
Aha, vandaar dat je ze niet kon vinden Maar als je het poohknuffeltje over hebt en voorzichtig gooit.... Ik heb trouwens ook een allergie voor 'Hello Kitty'....
fijn dat je ze hebt gevonden.. ik heb geen voorkeuren trouwens, alleen vriendlief is helemaal gek van dikkie dik
OMG en dan heb ik over een jaar de TV op de teletubbies staan....plop, piet piraat.... Was juist zo blij dat Matthew het niets meer aan vond
haha.. inderdaad! Jeetje, wat een bericht van Rebbel, of niet?! Hoop dat alles goed gaat komen... Wat zijn jullie toch een stelletje Poeh verslaafden! (met een paar uitzonderingen hier en daar gelaten ) hihi.. Zit er nu over na te denken, maar eigenlijk is er weinig wat ik echt leuk vind van die kinderfiguren.. hmm... Ben lekker vrij vandaag, morgen, overmorgen en maandag ook nog Jeuj! Lang leve de zorg
Haha, ja, niet iedereen is er gek van Mij gaat het eigenlijk puur om Eeyore, das echt mijn held! En manlief is gek van Teigetje (jaja, wij zijn echt niet volwassen )..
haha... Wic toch! Zo volwassen voel ik me ook niet hoor haha.. Als ik dan toch moet kiezen, doe mij dan maar knorretje.. denk ik..
woezel en pip mogen ook in mijn rijtje. Ik vind veel van die kinderfiguren wel leuk... Zal wel een overgebleven PABO tic zijn
Haha.. overgebleven PABO tic?! haha.. Dan zou ik die toch ook moeten hebben met m'n SPH.. haha.. Maar ik ben er toch nog niet uit... Vond Nijntje altijd wel leuk, maar ook niet super meer.. hmm.. ik ga er nog even over nadenken! haha..