Kim fijn om even een teken van je te lezen! Klein fotootje maar volgens mij een prinsesje! Mooie namen ook hoor. Doe lekker rustig aan.
@ roxyrox leuk dat joey al staat (nog even en alles moet van tafel hahaha) @kim wat een mooi meisje en een leuke naam nog niet eerder gehoord van dat alles goed verloopt hier is het echt heel erg benauwd (net zoals bij iedereen) hoop dat het gaat regenen zodat het wat afkoelt.
Daantje, wij gaan niets van tafel halen. Joey moet gewoon leren dat wat er op tafel ligt niet voor zijn handjes bestemd is. de koffie is "au" en de asbak is "bah/vies" Anders moet iedereen waar we komen alles ontruimen. Joey moet het leren en dan gelijk maar goed. Kimmie, wat een dotje! En ja, ze slapen erg veel! Kan jij ook mooi bijkomen. ik zou alleen niet weten hoe het voelt na een vaginale bevalling, dan moet je echt bij Maranka en Daisy zijn! Doe je wel een beetje het bezoek doseren en af en toe een dagje niets inplannen?
Rox, ik haal ook niet de spullen van tafel weg hoor, heb ik nooit gedaan en ik heb Myrna gewoon zo geleerd, en ze pakt ook geen spullen van anderen, is wel fijner! Anders leert ze nooit
Rustig dagje hier geweest zeg. Ook wel eens goed, dat gehang hier op het forum Wat een regen en onweer er leek geen eind aan te komen. En wij hadden een verjaardag en bbq op de tuin van oom en tante. Zaten we lekker in de partytent, hihi. Nou ik heb weer een plofpens en ga zo lekker naar bedje. Tot morgen, slaap lekker en droom zacht. Kim, wat is ze een plaatje
Pffffff.... van 17.30 t/m 21.00 uur (hihihi) wat pepsels stukje vlaai paar spekjes paar engelse dropjes 1 hamburger lekker op broodje 1 krentenbol 3 toastjes kopje thee + paar glaasjes jus Nu ga ik lekker uitbuiken in bedje. x
Kim, gefeliciteerd met je prachtige meid en wat een mooie naam. Ik heb een nichtje die Danique heet. Een lettertje verschil maar toch heel anders... Mieke, jeetje alweer bijna 12 weken meid waar blijft de tijd. Wij hebben eindelijk een nieuwe (tweedehands) auto. Donderdag kunnen we m ophalen. En donderdag wordt ook ons kippenhok bezorgd. Nieuw huisje voor mijn twee konijnen en er komen nog twee kippenvriendjes bij. Dus leuke vooruitzichten. Vrijdag lekker een weekendje weg naar Terschelling en maandag een nachtje naar Vierhouten. Dinsdag moeten we naar het ziekenhuis, ben benieuwd. Zo dat was Zora weer in een vogelvlucht... Nog een fijn weekend meiden. Veel liefs...
Rox, het gaat wel hoor, af en toe pijn in me bekken ivm indalen en warm natuurlijk maar gelukkig hebben wij airco, dus niet bang zijn En met jou?
Zora, fijn dat jullie eindelijk een andere auto hebben kunnen aanschaffen! Enne heel fijn weekend op Terschelling! en succes in het zkhs. Hier lekker geslapen, maar door de warmte in de slaapkamer toch weer vroeg wakker. Ga dus gelijk maar even aan het werk, heb ik dat ook weer af voor vandaag en is de klant ook weer blij. Vanmiddag naar mijn ouders, bbq. Ik denk de laatste in mijn ouderlijk huis want over 4 weken gaan ze verhuizen. Enne, goedemorgen! de blauwe lucht komt hier weer aan 8)
hier gaat ie lekker hoor, met ups en downs. wezitten midden in de tandjestijd! er is al een puntje door!