Werk is klaar en mail is naar de klant! Pfoeh dat scheelt van de week weer avonden werk zeg. Liever een paar uurtjes van mijn weekend opsnoepen dan maar.
Ja heerlijk, het is nog maar 10.15 en heb het gevoel al zoveel gedaan te hebben. Straks misschien nog even onkruid uit de tuin halen en wat snoeien. En dan vanmiddag naar mijn ouders. Nu nog even lui op de bank. Zonnetje breekt hier door, hopelijk geen regen vandaag.
ik hoop het ook Mieke, wij gaan naar mike zijn nicht toe. dan kunnen we lekker in de tuin hangen en kan joey lekker op een kleed in t gras onder t scherm liggen spelen! o wat mis ik toch een tuintje
zo... weer bijgelezen.. maar weet eigenlijk niet eens meer wat ik wilde terugtypen.. nouja.. @ rox: wat goed dat Joey zich optrekt een tafel! Wat wordt hij al groot joh! Heeft hij er (veel) last van, z'n tandjes die doorkomen?! @ mieke: jemig, wat ben jij al druk bezig vandaag zeg! Mijn complimenten!
Remmar, hij heeft er behoorlijk last van. Joey krijgt nu Dentinox en Chamodent, dat verlicht gelukkig wel wat
Zo heb ook even getuinierd voor wat je onder tuinieren verstaat. Ben nu wel bekaf zeg, pffff conditie van niks dus. Even lang uit op de bank batterijtje weer opladen.
Dikke knuffel voor Joey dan! En hoop dat ze er snel door zullen zijn! hihi.. Mieke toch mn vriendin had er nu ook last van, mindere conditie (ze is ook zwanger).. Of heb je die normaal ook niet?! hihi.. Geniet lekker van je verzette werk! We hebben hier toch weer wat meegemaakt: onze auto is total loss gereden vrijdag! De overbuurman is van de oprit afgeschoten, perongeluk op het gas getrapt ipv de rem, door de bosjes, de straat over en zo tegen onze auto aan! Het belangrijkste: de buurman heeft nix! (man van 84!)
Wat zijn jullie (mieke) toch allemaal actief met dit weer. Moet er niet aan denken geloof ik. Ik zit hier de hele tijd met ongi krampen die sterker zijn als de afgelopen twee weken en ook vaker komen als toen. Zou dit dan toch een klein beginnetje zijn? Ben benieuwd maar ff afwachten maar. Straks is het loos alarm...
hi meiden vandaag een behoorlijke domper... we zijn bij ons nieuwe huisje wezen kijken..even maten opmeten e.d. en ik dacht heel de tijd dat het oktober werd dat we de sleutel zouden krijgen... maar helaas de huidige bewoners vertelde ons dat t waarschijnlijk december word! dan zit ik natuurlijk in mijn drukste maand in de salon dus dat vind ik niet zo grappig|! mja... manlief is dan weer zo positief...ach kunnen we weer 2 maanden langer sparen....
Wat een prachtig kindje, die Donique! Kattja: Jammer dat je naar de volgende ronde bent. Maar fijn dat je vakantie super was. Rox: Ook succes in de volgende ronde! Roxy: Joey gaat echt super. Wat een kerel al! Remmar: Balen van jullie auto. Waarschijnlijk nemen ze bij je buurman zn rijbewijs in. Dat hebben ze bij een kennis van ons ook gedaan. Zo sneu als die oudjes dan ineens niet meer auto mogen rijden. Helemaal op het plattland. maar ja, het is wel veiliger.... Mieke: Al bijgekomen? Eerste ijsje alweer achter de kiezen? Haha, ik neem zo ook lekker een waterijsje. Hier zonnig en 30 graden 8) . Ietsje té warm. Maar we zijn koolzaad aan t dorsen en daar is het perfect voor! Gisteren hebben wij een lange dag gehad. We waren ook op zoek naar een andere auto. Willen onze beide auto´s weg doen en één station kopen. Die van Martijn heeft 300.000 gelopen (nieuw gekocht in 2000), die van mij 180.000 (ik rij 60.000 in t jaar). Nu waren we natuurlijk op zoek naar een specifieke auto, qua motor, qua type enz. Heb ik er één in internet gevonden die onderin duitsland stond. Dus we hebben gebeld en zijn gistermorgen om 4.00 vertrokken. Om half 10 stonden we onder Karlsruhe, vlakbijde franse grens, 700km bij ons vandaan. Daar een proefrit gemaakt. Ondertussen kwam mijn broer met vrienden net op de terugweg van de alp d´hues (schrijf je t zo?). Dus we hebben met zn allen wat gegeten, haha! mensen van de garage begrepen er niks van! Auto hebben we gekocht! Zijn helmaal blij! Daarna op weg naar huis, we zouden gisteravond bij de buren bbq-en. Tja, we waren nog niet halverwege toen onze oude auto hard begon te ratelen. Dus aan de kant bij een tankstation en ADAC gebeld. Dat duurt allemaal lang, maar we konden niet verder irjden dus weggesleept en leenauto gekregen. Half 10 gisteravond zaten we bij de buren. Was zelf eigenlijk best trots dat ik de dag zo goed volgehouden had. Om de beurt hebben we wat geslapen. Pfff.... lang verhaal geworden. Maar we zijn heel blij met de nieuwe auto. Vrijdag vliegt martijn erheen en haalt m op.
Wordt alleen maar erger met die conditie, naarmate de weken vorderen @ Eimat : spannend meid! Ik hoop voor je dat het doorzet! Meldplicht he?! Denk eraan
Ik doe mijn best met op de hoogte houden, wil alleen proberen bezig te blijven zodat ik zo min mogelijk dr op zit te letten. Maar voor het zelfde geld duurt het nog een week dus...
Hoi hoi Kim van harte gefeliciteerd met jullie dochter Hier vandaag echt een baaldag. Toen ik vanochtend moest plassen was het rose.Daarna niks meer van vers bloed te zien en heb nu wel bij het afvegen bruine rotzooi.Heb geen last van mijn buik maar vrees het ergste.Zit nu zo in een dip.Waarom nou. gr.monique