Hoi meiden! Ik heb net een weekendje weg geboekt. zo blij. had nog zo'n zin om er toch nog even tussen uit te gaan. maar ja, de centjes he. Maar dit was echt een koopje. 3 nachten voor 99,- voor 2 pers incl. ontbijt. In een van der valk in Duitsland, Melle. Heerlijk! Toch nog een beetje vakantie. Kim, wat een prachtig meisje is jullie Donique! En wat een haar! Tammie, zo te horen ben jij next!
Oh meissie! Wat een spanning. Ik duim dat alles toch goed zit hoor. Ik had bij 7 weken ook twee daagjes roze. Moed houden hoor!
monique ik snap dat je nu bang bent, maar probeer positief te blijven meid. ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. knuffel
Mee eens! Bruin is in ieder geval geen helder rood! Hoe begon het vorige keer? Heb je al gebeld? Misschien kunnen ze kijken of alles nog goed is. Blijf positief!
Kom op monique! Zal voor je duimen...heel hard! En ja het rommelt/krampeert hier nog steeds en zijn ook best pijnlijk. Het zijn wel echte ongi krampen en ik heb er ongeveer een per kwartier (soms vaker). Weet niet of de mama's hier zeggen dat het ook zo voelt als ongi krampen? Tenminste in het begin
goedemiddag dames 8) heb even bijgelezen. @kim, wat een mooi meisje zeg! @monique ik duim voor je dat het niks bijzonders is. Vriendlief is nu aan het hardlopen Wij hebben hier gisteren trouwens geen regen gehad, alleen een paar druppels Verder heb ik niks te melden.
wat een meissie he? ik wou dat ik kon zeggen dat ze op mij lijkt maar het is echt een kind van haar vader!
Haha, dat ken ik, hier ook Komt nog wel goed hoor, hier beginnen ze af en toe ook te zeggen dat ze wat van mij heeft.. soms... Geniet van je mooie meissie!
gaat helemaal lukken hoor! begin nu alleen last te krijgen van stuwing. mooi die borsten staan toch onder spanning! maar ja komen we ook wel weer overheen! knuf
geweldig! Als je pijn aan je borsten hebt van de stuwing : koolbladeren erop. Klinkt gek, maar ik had er echt baat bij. (al is dat op zondag wat moeilijker te realiseren denk ik, hihi).
ik zal het morgen even laten halen door manlief! ik ga ff met mijn droppie knuffelen. fijne avond meis! en bedankt voor de tip!