nou tamara dat is ook snel gegaan zeg haha. Gefeliciteerd met jullie zoon Jurre! kijk, die naam voldoet ook aan mijn eisen: 2 lettergrepen en eindigend op -e.
ze heeft gisterenmiddag om tien over 4 nog een bericht geplaatst hier, en voor 2 uur 's nachts de kleine in haar handen.
Nee hebben ze niet ingeruild. twee auto´s inruilen is sowieso niet gunstig. Eentje wilden we wel, maar we hebben onze auto daar gekocht omdat de auto´s in het zuiden goedkoper zijn. Dus geven ze voor de oude ook vele minder. Scheelt zo 1000 of 2000 euro. Ze gaan nu naar de dealer en worden eerst gereed gemaakt voor verkoop. Die van martijn gaat dan zo met een handelaar mee die nergens naar kijkt en dan wordt ie naar spanje of turkije geexporteerd. Vliegtuig is trouwens veel sneller en goedkoper, gek hè. Leuk zulke franse neefjes!
Tammie, gefeliciteerd met de geboorte van Jurre Leuke stoere naam. Dames, bedankt voor de complimentjes over de banner. Ik denk dat ik me vanaf nu geen digibeet meer mag noemen. Ik ga door naar de gevorderden . Tipp, welkom back! Fijn dat je weer bent goedgekeurd. Jammer dat je nog een keer moet prikken. En zo te lezen heb je een hele geslaagde vakantie gehad. En als je weer eens in de buurt bent. Je weet de weg en de thee staat altijd klaar hoor! Jasper is vandaag alweer 4 maanden! Gaat zo snel! Hij begint een beetje op zijn zij te draaien, dus ik denk dat het niet lang meer zal duren voor hij op zijn buik kan draaien. Laatst lag meneer helemaal omgekeerd in zijn bed. Peter hoorde hem heel hard huilen en is snel gaan kijken. lag hij met zijn voeten richting hoofdeind, maar met zijn hoofd onder het lakentje ale: . Gelukkig krijste hij het uit en kon Peter hem 'redden'. Ik zie dat Joey morgen een half jaar wordt! Dat moet gevierd worden zeker, Rox? Morgen zijn eerste stukkie brood? Ik moet vanmiddag weer werken, dinsdag, woensdag en vrijdag ook. Een druk weekje dus. Dat krijg je met een onregelmatig rooster. Ben in augustus daarentegen weer een rijtje van 5 dagen vrij. Ook lekker. En dan gaan we dus naar Duitsland. Peter houdt erg van kastelen, dus daar gaan we zeker een paar van bekijken.
Leuk hoor! Altijd een zeer fijn bed bij vd valk! Ik overnacht weleens in berlijn bij vd valk. Heerlijk! Hoop voor je dat het mooi weer wordt.
Hallo allemaal, Heerlijk weertje vandaag zeg. Gaan vanmiddag ff voor nieuwe meubels kijken. Zin in! Heb niet echt bijgelezen de afgelopen weken i.v.m. vakantie. Maar iedereen die net zwanger is gefeliciteerd of bevallen is ook gefeliciteerd! xxx Kat
@jannegie: Jep weer helemaal opgeladen, maar mijn moeder had een verrassing. We gaan volgende week saampjes nog een midweekje (ma-vr) weg @maranka: oh ja: dank je wel voor dat tasje! Leuk! En is de foto leuk geworden?
ik ga zo maar eens even de stad in... Moet eigenlijk de caravan uitpakken, nou ja misschien vanavond als het droog is. Ik heb trouwens de foto van de kinderwagen nog een keer geplaatst. De goede dit keer. De kap is het enige verschil Hij staat nu voor mijn neus in de woonkamer....Ikke blij
Meiden vanavond rond 8 uur ben ik terug in Nederland ! Mijn nederlandse nummer heb ik niet meer.. Ik heb nog hoop da het goed komt tussen mij en bob, ik voel dat hij niet zonder mij kan en wil. Maar op dit moment is het echt het beste als we uit elkaar zijn. Ik hoop dat ik binnen een maand weer in Spanje ben, dus duim voor mij meiden. Ik kom niet meer online, ik vraag of één van de beheerders mijn account kan verwijderen morgen. Zodat ik vanavond nog wel kan zeggen dat ik veilig aangekomen ben. Duim verder dat ik niet zwanger zal worden ik heb binnen nu en twee dagen mijn eisprong. We hebben gister en net sex gehad. We hebben allebei de keuze gemaakt mocht ik zwanger zijn dat ik het meteen weg laat halen. Ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen maar het is echt het beste dan Meiden, tot vanavond nog even, en ik zal mijn msn wel online zetten voor meiden die het willen xxx