ik vind het echt zo'n raar idee.... Ook nu di kinderwagen hier voor mijn neus staat te glimmen en mijn vk vanmorgen zei dat de volgende afspraak de laatste met 4 wkn ertussen was.... ja mijn moeder wilde er nog even 1x met zijn tweetjes op uit....
Taby, Kim is dus bevallen van Donique Alice en Eimat is bevallen van zoon Jurre. Verder geen nieuwe zwangeren er bij en veel gewoon geklets. Dus je mist niet heel veel hoor... Vervelend dat je je zo beroerd voelt al die tijd. En al 10 kg afgevallen, heb je iig een buffer voor wat er nog aan gaat komen. Maar leuk is anders natuurlijk. Heerlijk zo'n weekendje weg. Tipp, jij vast veel plezier met je moeder hoor!
Hoi Hier alles wel weer oke.Ben na gisteren niks meer verloren dus zal wel looos alarm zijn al zit de schrik er wel in. Kan 11 augustus terecht voor een echo dus nog even geduld. gr.mo
Monique, bij de febr. mama's zijn er ook al een paar meiden geweest die een paar keer bloed zijn verloren. Eentje dacht zelfs een mk gehad te hebben, maar op de echo daarna zagen ze toch echt een kloppend hatje. Maar kan je schrik goed voorstellen ivm je eerdere ervaringen. Op naar de 11e!