ja dat is inderdaad erg jammer... Eigenlijk op het moment dat dat moeten erbij ons af was en we van het moeten een grap hadden gemaakt (ik zat doodleuk met een posi ovu test op zijn bureau met de mededeling "schat we moeten nu even" vervolgens allebei de slappe lach gekregen en aan de klus gegaan, volgende dag nog een posi test, hij was bij een klant, ik bel op "schat hij is weer posi", "oh dan moeten we maar weer he, ik kom eraan" een uur later was ie thuis... en tja zie banner Ne ehet klussen moet wel leuk blijven....
er zijn ook rondes dat ik zeg: nu alleen als we echt zin hebben en dan gebruik ik ook geen ovu testen zoals de vorige ronde. maar deze ronde ga ik toch weer ovu testen gebruiken, maar ik merk dat bert goed in zijn vel zit en erg relaxed is dus dat klussen komt wel goed deze maand
het ook belangrijk dat hij ontspannen is... Dat merkte ik hier ook... Ik ga mijn duimen voor je verslijten....
ik ga ook mijn bedje in. Morgen moet thomas naar de kaakchirurg, er moet een kies uit die afgebroken is.... knuffels! tot morgen en slaap lekker!
Even snel: joepie ik ben blij, ik hoef geen abortus te doen mocht ik zwanger raken. Het zal zwaar zijn als ik een baan heb straks en op school zit maarja komt wel goed, daar vetrouw ik op. Hoe we het gaan doen als ik zwanger zou zijn, weet ik ook niet. Hij moet maar naar NL komen, heb ik ook gezegt tegen hem. Dus we zien het wel Dat ik in mijn vruchtbare dagen zit wist ik ook pas NA de sex.. Mijn eisprong komt nooit zo vroeg eigenlijk. Maar toen ik ging douchen voelde ik weer dat mijn tepels aardig pijnlijk zijn. Ik wou gewoon nog even de liefde bedrijven met hem, dat vond ik gewoon even fijn. Want liefde tussen ons is er zeker nog.. En dat jullie het met elkaar eens zijn over abortus gezegte en seksen zonder condoom, vind ik niet erg en het is niet pijnlijk ofzo als jullie dat zeggen. Want jullie hebben 10000000 % gelijk. En daarom ben ik ook super blij, dat hij het ook eventueel wilt laten komen. Nou meiden, ik ga nu pben dat ik mijn account wil verwijderen. Ik hoop over een paar jaar terug te komen ! En dat dan iedereen al voor een tweede (of al meer) bezig is. Ik wens iedereen die nog niet zwanger is super veel succes ! De meiden die zwanger zijn een goede zwangerschap en bevalling en natuurlijk een geweldige ouderschap. En de ouders ook veel plezier met het ouderschap en lekkr genieten van de kleintjes.
Tot over een paar jaartjes dan Ikdus! Sjonge ben je een avondje aan het werk kom je terug, val je midden in de glijmiddel
Geeft niets hoor. Ik kijk hier op dit topic echt nergens meer van op! Heerlijk toch om zo open en bloot( figuurlijk dan he) over alles te kunnen kletsen.
Zo, en nu ga ik mijn bedje opzoeken. Trusten dames! ! !. Ben benieuwd waar we het morgen eens over zullen hebben !