Ik ook! Gisteren de hele dag door. Wat een drukte daar met die warmte! Zelfs vannacht nadat ik achter een mug aan geweest ben. Morgen echo, net als Mieke. Ben eigenlijk helemaal nog niet zenuwachtig. dat komt morgen wel.
vannacht ook hevig protest hier, nadat ik vreselijk last kreeg van een muggenbult en aan het draaien en woelen sloeg. Typisch geval van "mam lig stil, zo kan ik niet slapen" hahahahha
Hebben jullie ook zo´n last van de warmte? het wordt hier ´s middags 33 graden en ik heb een hartslag die omhoog schiet en een knalrode kop! Ben ook af en toe een beete misselijk, dus moet zorgen dat ik voldoende zout binnenkrijg.
dank rox... En maak er met joey maar een leuke dag van... Ik moet zo met thomas naar het ziekenhuis, kies trekken...
vreselijk... Ik weet soms echt niet hoe ik moet lopen, zitten, liggen, staan of wat dan ook met die hitte... Het is ook zo klam en benauwd... Het was helemaal erg toen zondag de airco in de auto het begaf halverwege duitsland Toen voelde ik me echt even goed beroerd.... Ik was gisteren bij de prenatal kleren passen, zegt die dame: "warm he? Wil je een glaasje water?" Zo lief...
Je had best bij mij langs kunnen komen hoor! Had je een ijsje gekregen, haha! Ben je bij hamburg langs gekomen?
ja, bij flensburg de grens over, toen via hamburg, bremen, osnabruck nederland in. Tussen bremen en osnabruck hield de airco ermee op Ik was wel van plan te gaan rox, dat is in oktober toch?
ik moet nog even kijken hoe of wat tegen die tijd. Hee jannegie... Weet jij wat er zondag 14 juli op de A7 vanaf Hamburg +/- 60 km richting deense grens was? Over die afstand stonden over al mensen op de bruggen boven de snelweg, en ook langs de snelweg... Politie had parkeerplaatsen afgesloten. Wij reden daar en het was echt heel vaag. Brug, na brug afgeladen met mensen... We hebben ons enrstig af zitten vragen wat er aan de hand was....