Rox wat jammer zeg. Jannegie, wat leuk en wat apart dat je dat zo kunt regelen voor nummerplaten. In Amerika kun je dat ook zelf samenstellen. Hier in NL natuurlijk weer niet, niet dat het zo erg is natuurlijk, hahaha.
Sucre: Heel veel sterkte meid! Knuffel! Maranka, het inderdaad een erg leuke foto Jannegie, lief hoor die nummerplaat... Thomas ligt met een dikke kaak in bed. De verdoving begint uit te werken en hij heeft net een dubbel paracetamol/codeine op... En dat met deze warmte... Ik heb de vertilator maar aangezet... Volgens mij slaapt ie nu...
Haha, dat kan ook nog! Rox: Jammer van je broer. Was het zijn eerste poging? had ie goed gestudeerd? Tipp: Sterkte voor Thomas... Gelukkig heeft ie goede verpleging .
Hier gaat alles zijn gangetje. Oud-collega kwam op visite met haar zoontje van 7 weken.... Zo leuk. Hebben samen kinder-tv zitten kijken /kleppen, en even naar de kinderboerderij.
@ Christine LeDuc: Wandel ik heel snel in . Zit hier midden in de stad. En op de dagen dat ik naar binnen wil, kom ik altijd bekenden tegen .