hallo allemaal, @sucre: knuffel! @lala: op de site waar jij je banner vandaan hebt, staat links in het midden, een hondenknuffel. Die heeft mijn nichtje en hij is echt ge-wel-dig.
Wij ook hoor, ook al blijft het weer spannend. Helemaal omdat je zoveel meer te zien krijgt dan bij 7 wk.
@tipp mooid buik @MIEKE EN JANNEGIE VEEL PLEZIER MET DE ECHO! @rox gefeliciteerd met joeys halve verjaardag ik ga ff voeden kus
heb ik toch wel schijt aan. hier zit ie bij mijn schoonvaders huisje om de hoek. alsof joey met de ooievaar is gebracht
nee het was marvin zijn 2e keer, maar omdat hij doof is, is het wat moeilijker en krijgt hij het individueel. hij kan rijden als de beste, maarja dat theorie examen he.......
Mieke en Jannegie, morgen heel veel succes met jullie echo. Leuk om de kleine weer te zien. Rox, gefeliciteerd met de halveverjaardag van Joey en balen zeg dat je broertje gezakt is, maar drie maal is scheepsrecht he. Tipp, beterschap met je mannetje erg vervelend hoor die pijn in je mond. Sucre heel veel sterkte morgen en de komende tijd, dikke knuffel. Groetjes Tamara.
Meiden hier is het tijd voor een nieuw koffiezetapparaat, nog tips of suggesties? (geen senseo hoog, gewoon filter)
meiden ik heb weer een flater begaan! heb gisteren een e-card naar bert gestuurd. stond in hoeveel ik van hem hield en dat ik hem die avond wel eens zou verwennen heb ik die naar een oom van bert gestuurd die ook bert heet schaam me kapot!