trouwens, mijn oma is 73 geworden en die was er ook niet vies van hoor! vertelde ze mij zelf dus mieke..... je snapt m wel he
morgen ben ik er niet, we gaan lekker zwemmen met Joey. Travelcot mee en dan kan hij lekker slapen daar
Uhm, pas maar op waar jullie het de rest van de avond over hebben. Anders valt maranka straks nog binnen in een orgie of zo Ik sluit af en ga snurken, bis morgen mädchen.
Gewoon de 'ouderwetse' van DE. Hebben we hier ook, goed apparaat! haha.. moet wel weer lachen om jullie hoor! haha.. En idd, rox gezellig dat je er bent!
jeetje ik ben even 2 dagen hier niet geweest en ik heb alleen maar glijmiddel ,poepen, kakken,een orgie gelezen ... nou het is in ieder geval gezellig geweest hier! trusten tot morgen!
Zo even kijken.. Tammie gefeliciteerd met Jurre! Sucre, sterkte meid. Mieke, succes morgen met de echo. En Jannegie ook. Boor de rest: hallo en een knuffel. Vandaag naar een andere fert.arts geweest. Is niet zo goed gegaan met afvallen laatste weken, is ook erg moeilijk. Ben een emo eter en zit niet lekker in mijn vel. Guess why? In ieder geval kwam het er op neer dat de artsen niet weten wat wijsheid is voor ons. Ze gaan het nu bespreken in de eerstvolgende vergadering. Eerst mij medicijnen geven en zo proberen? Of meteen IUI omdat mannetjes zwemmers niet zo goed zijn. Dit was wel een leukere arts dan die ik hiervor had. Ze zei heel lief dat ik absoluut niet dik ben en normaal gezien al zwanger had kunnen zijn met mijn gewicht, ze willen alleen het zekere voor het onzekere. Ook zei ze dat ze zeker wist dat wij zwanger zullen raken, het duurt alleen wat langer. Jullie willen niet weten hoe blij dat ene zinnetje me heeft gemaakt. In ieder geval blijf ik tot 2 september doorgaan met afvallen, en nu ECHT mijn best doen en niet teveel schommelen en dan lrijgen we EINDELIJK een behandelplan. We zijn dan al 1 jaar en 7 maanden bezig. Dikke knuffel voor jullie en de beebjes. Liefs Zora
Die is juist stuk. Tja 1 van de katjes presteert het telkens om lekker tegen het apparaat aan te pissen. Hoe bedenkt ze het zeg. Dus al een paar keer kortsluiting.