ja zeker mijn temp is echt hoog voor mij doen, en ben ook niet echt lekker al 2 dagen misselijk en kan de hele dag wel slapen, maar durf het nog niet te geloven straks houdt mijn lichaam me voor de gek. ik ga vrijdag testen als mijn temp nog hoog is
ja samen met mannetje afgesproken en het is nu nog 2 ochtenden dus dat redt ik wel moet morgen de ochtend en de avond werken dus die dag is zo voorbij en dan is het alweer vrijdag
hallo. Ik ben net gestopt met de nuvaring en heb mijn eerste natuurlijke menstruatie gehad. Weet helemaal niet wat ik moet verwachten en wat er allemaal gaat gebeuren. Hoe lang het gaat duren en of het wel gaat gebeuren.... Iedereen zegt dat je er niet mee bezig moet zijn. Maar ik vind het heel moeilijk om er niet aan te denken. Wanneer moet je vrijen en wanneer ben je het vruchtbaarst. Mag je echt niet drinken als je zwanger wilt worden? Dus veel vragen mischien andere meiden die dezelfde vragen hadden en mischien al wat antwoorden hebben?
welkom jessy1983 de 1e maanden denk je er echt heel veel aan (is mijn ervaring) bij de meeste is het de 1e maand afwchten wanneer je ongie wordt i.v.m ontpillen. alchohol is niet goed voor de baby maar de1e 2 weken van je cyclus ben je nog niet zwanger en dan nam ik wel een drankje maar wel met mate als je cyclus eenmaal loopt dan kom je er achter wanneer je vruchtbare periode is, er zijn verschillende methode voor, dat kan je lezen in week tot week in het blokje menu ik hoop dat je hier wat aan hebt
ja hartstikke bedankt, ik ben in ieder geval weer iets wijzer. Nu maar afwachten hoe het allemaal loopt.
hey meisjes vandaag mannetje jarig en dochter word gek van de krampen. + de vk is geweest en hielprik gedaan. druk druk druk. vannochtend erachter gekomen dat ons meisjes naam niet goed is aangegeven. manlief was zo gefixeerd op haar eerste naam dat hij is vergeten te kijken naar haar tweede naam. met als gevolg dat ze nu maar een naam heeft. dus vandaag met advocaat gebeld en afgesproken. 360 maar goed het is wel voor de rest van haar leven. fijne dag verders dames kus
jeetje kim moet je daar nu 360 euro voor bijbetalen?! maar snap wel dat het belangrijk voor jullie is.
Kim gefeli met je mannetje. Hij was zo in de woken van zijn dochter, hihihi beetje suf. Maar wordt geregeld, wel een hoop centjes hoor. Wij gaan over 5 min. weg, spannend.