Meiden, lees even niet bij doe ik later wel. Echo was super goed, weer een kloppend hartje en 5,3 cm. Volgens de meting zou ik vandaag 12 weken zijn, dus 11 febr. uitgerekend. Maar bij nekplooimeting schijnen ze ook nog een keer te meten? Hoop ik. We gaan nu uiteten met schoonouders en schoonzusje. Tot later weer. Wij zijn blij en trots
nee meisjes bij de gemeente kunnen we het niet mer veranderen. dus moet het nu via de advocaat en de rechtbank. van daar die 360 euro 200 euro griffierskosten 160 euro advocatenkosten dus ja het is veel geld maar wat ik al zei het is wel voor haar leven he?
gefeliciteerd mieke met je goeie echo! Je hebt gelijk kim, het is voor haar leven... Hoe is het met jullie?
Ik kan het niet laten ... gemeente krijgt altijd overal de schuld van en de helft van de gevallen is dit echt niet terecht! Paps moet goed kijken naar de akte (wordt als het goed is ook gezegd bij de aangifte) omdat, eenmaal getekend, het niet meer veranderd kan worden! Daarbij is een akte niet zomaar een vodje, dat zijn hele waardevolle stukken die rechtsgeldigheid bevatten en honderden jaren meemoeten! Idd... een goed onderbouwde brief naar de rechtbank met het geboortekaartje erbij...volgens mij heb je daar niet persé een advocaat bij nodig trouwens... maar dat weet ik niet heel zeker.
nee wic, ik weet ook wel dat de gemeente niet altijd fout is... Ik heb alleen erg slechte ervaringen met dat soort dingen. Mijn moeder was slachtoffer van een overval waarbij haar paspoort en alle bankpassen enzo waren gestolen. Een nieuw paspoort aanvragen kostte 80 gulden (ja ja, nog guldens ) Alsof het niet al genoeg straf was dat het ding gestolen was... Ik snap ook wel dat dat is om fraude te voorkomen, maar op zo'n moment ben je echt even niet blij! En verder vind ik de uittreksels gewoon erg duur. Ik moest voor de bruiloft uittreksel geboorteregister voor mij en thomas hebben. 20 euro pers stuk voor een printje! Maar goed, ik heb al dit soort gezeur ook zelf vaak genoeg gehoord toen ik nog bij de gemeente werkte...dus... Zeg gemeente expert ( )... Hoe krijg ik de gemeente zover dat ze de bewegwijzering in een wijk aanpassen, zodat iedereen de straten kan vinden?
Dat mag heel niet, een afschrift geboorteakte heeft een vastgestelde landelijke prijs, dit jaar 10,80. En das trouwens een kopie van de daadwerkelijke akte, niet een printje Een uittreksel uit de GBA kan trouwens wel erg duur zijn, daarbij zijn gemeentes vrij om de prijs te bepalen. In dat geval zeg ik ook: belachelijke prijzen voor een printje (5 euro is normaal, soms zitten ze wel op 10!) Enne..die bewegwijzering? Flink blijven zeuren denk ik .... of zelf de bordjes gaan verplaatsen
dan zijn wij vorig jaar mooi gen***d Die bewegwijzering is hier echt zo dom. Er staan wel 7 bordjes naar de Akenwerf die makkelijk te vinden is, en 2 bordjes schouwenwerf (waar ik woon) die volledig verstopt ligt Ik ga nog maar een zeuren... Maar volgens mij gaat alles gewoon het archief in...
Goed blijven aanvoeren dat de ambulancedienst woningen in jullie wijk echt niet kan vinden, is namelijk een erg sterk argument!
oh hee dat is een goeie! Het vervelendste is dat de pakketdiensten met paketten voor thomas zijn zaak het vaak niet kunnen vinden en dat levert soms nare situaties op met klanten... Hoe is het met de tong van je meisje?