Kruidvat rules! "geachte mevrouw van diest. bedankt voor uw email. het spijt ons bovenstaande te vernemen. naar aanleiding van uw email hebben wij contact opgenomen met de leverancier van de dvd box. de leverancier stuurt zo spoedig mogelijk een nieuwe dvd 3/ seizoen 2 naar uw adres. wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak." Ikke blij!
Sorry, ik kom niet zo goed uit mijn woorden. De meest logische en simpele dingen moet ik vaak het langst over na denken
Mijn nichtje heeft een spencer en een broekje van Hello Kitty, het staat haar wel erg leuk moet ik zeggen.
Mijn nichtjes ook hoor. Ik vind hello kitty dan ook erg leuk. Mijn zus is ook weg van snoopy, als kind al en dat voert ze nu door bij haar kindje.
Ik heb niet echt iets wat ik geweldig vind. Het probleem is, IK VIND ALLES LEUK. Maaruh, Janco en ik zijn ook volwassen kinderen. Volgens mij wordt niemand helemaal volwassen.
Zou ook wat zijn helemaal volwassen zijn.. Lijkt mij echt niets ! Ben liever een beetje kinds en speels dan zoo saaai en serieus
@wicjuh: kan me helemaal voorstellen dat je blij bent. Netjes van ze! en dames, mijn oma zegt altijd: "als je niet bent zoals de kinderen, kom je het rijk der hemelen niet in" .. Nou dan maakt het toch niet meer uit als je nog niet volwassen bent geworden verder heb ik er de brui aan gegeven. Heb zo geen concentratie op die stomme tekst. Morgen maar weer...
Was en ben in geen enkele taal goed.. haha.. ik had bij de eerste woorden al de handdoek in de ring gegooid hihi.. Geen talenknobbel hier...
Het is wel handig dat ik in totaal 7 jaar duits heb gehad op school. Als we in Oostenrijk zijn, op wintersport, komt het wel erg goed van pas.
ach ja... ik ben weer niet goed met cijfers ga vanavond denk ik maar even shoppen.. heb ik wel verdiend
Alexia, als je je hotmail nou ff uit zet, merk je ook niet of er reacties zijn en kan je je meer consentreren. Joey weer overstuur wakker, en vanmorgen dacht ik echt nog dat hij eroverheen was. Nou het is nu pas begonnen
ja, daar ben ik dan weer beter in! hihi.. Heb alle talen uit mijn pakket gegooid, wanneer het ook maar kon! haha.. Heb daarin tegen examen gedaan in wiskunde, natuurkunde en scheikunde.. haha.. haha.. shopze! @ rox: aaah! dikke knuffel voor jullie beiden!
Remmar, voor Joey is het erger dan voor mij hoor! voor de mama's: http://sprongenwekker.d2.mailplus.nl/inschrijven.htm De sprongenwekker. Je krijgt een mailtje wanneer de volgende sprong eraan komt!