bedankt voor het hartelijke welkom ! Ik ben het wel met Jannegie eens wat kunnen jullie kletsen zeg, ik ga ff boodschappen doen en een dutje en ik kom terug en er zijn zo een paar pagina;s bijgekletst , wel gezellig zo'n actief forum! Nou ik brand maar meteen los, want ik ben zelf een verschrikkelijk twijfelkont dus misschien kunnen jullie me helpen. Ik ben nu sinds 27 juni gestopt met de pil, hierna een ontrekkingsbloeding gehad en nu precies 28 dagen later (afgelopen dinsdag) begon ik te bloeden. De dag ervoor al zeurend gevoel in rug en onderbuik. HEt is alleen heel weinig en voornamelijk bruin bloed. Het is nu de derde dag dat ik bloed, maar het wordt steeds minder. ZOu dit toch een gewonen menstruatie zijn en door het ontpillen bruin kunnen zijn of zou het toch een innesteling kunnen zijn? maar is 3 dagen dan niet wat lang en daar is het mss ook wat veel voor. Voor het bloeden had ik zere borsten en dat is nu bijna over. Heb ook niet echt veel trek, maar dit kan natuurlijk ook van de warmte zijn
nadat ik gestopt was met de pil ben ik ook maar 3 tot 4 dagen ongesteld en dat was met de pil van begin tot eind 7 dagen. Je lichaam heeft tijd nodig om een eigen cyclus op te starten.
ja dat dacht ik zelf eerlijk gezegd ook al hoor, maar het is allemaal zo onduidelijk, waarom zitten we zo ingewikkeld in elkaar? pfff maar het leuke is wel dat ik nu we nu in Griekenland straks flink aan de slag kunnen, leuk idee toch als het op vakantie verwekt zou worden
Die ander Ouzo is van mij hihihi. Ook in Griekenland verwekt, misschien brengt het voor jou ook geluk retekatet.
naar ikea (gister gezwommen), schoonpapa en de spermarkt geweest. ik heb een beetje een rode rug dus bewust niet in de zon geweest.....
euhm; een nieuwe wasmand nieuwe voorraad vanille kaarsjes plastieke gekleurde bekers bewaardoosjes voor joey's liga's stopcontact plakkers (van die veiligheidsdingen) keukendeur beveiligingdingen een nieuwe wokpan douchegordijn nieuwe douchemat en ik wilde de ikea kinderstoel hebben, maar mike zag t niet zitten. dus die komt wel als we naar center parks gaan.
Heerlijk, normaal gesproken zou ik een lekkere fillette de luomo nemen (ossehaas biefstuk). Maar ja nu maar een gegrilde kipfilet.
Pffff hebben we een discussie over namen hoor. san wet het al en het klinkt alsof die de doorslag gaan geven. nou mooi niet, tijd zat en als ik die niet wil dan gebeurt het niet net zo goed als bij mijn namen. Zucht, dat gaat nog een lange race worden geloof ik.
zoo herkenbaar..... koop een namenboek, maak elk een lijstje met jongens/meisjesnamen en dan afstrepen........