@roxyrox ik voel me heel blij kan het nog niet geloven. ik wil eigenlijk slapen (ben moe) maar lukt niet. en natuurlijk ben ik ook misselijk nu al 3 dagen, maar dat vind ik niet erg.
dat zijn alleen maar goede tekens meis! is de maand April al geopend bij het bevallingslijst gedeelte? en heb je je felicitatie topic al geopend?
bij "ik ben zwanger" kan je je eigen topic openen, zodat iedereen kan lezen dat je zwanger bent en iedereen je kan feliciteren!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Daantje is roze!!!! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!!!!! ehm... goeiemorgen all , Gisteravond nog een hele tijd met mijn moeder aan de gracht gezeten met een ijsje (ijsje duurde niet zo lang, ik moest dooreten om het niet te laten smelten, maar het was wel errug lekker ). Vervolgens een beetje brak geslapen door het onweer, maar ik ben lekker wat langer blijven liggen.... En het is sterk afgekoeld! Voel me gelijk een stuk fitter! Minnie: ja de tijd gaat echt heel snel... En we weten niet wat het is, we laten ons verrassen... Hoe is het met je meisje? Mieke, ik doe geen cursus... Ben ik niet zo van... Valt me trouwens bij de nov. mama's op... er zijn er weinig die een cursus doen... Ik ga even wat nuttigs doen. Tot later... Oh ja sniffy: Na het sporten wel schilderen he? daantje: april mama's alweer De tijd gaat wel erg snel!
Minnie, leuk dat je ernaar vraagt! Gaat super met mij. Beetje moe af en toe, maar verder topfit. Hihi, dus je mist het zwanger zijn.... Dat is ook een raar geveol denk ik. Eerst loop je zolang met een kindje in je buik, en dan ineens is je lichaam weer "normaal". Ik hoor het trouwens vaker, dat missen van de zwangerschap. Maar hoe bevalt het moederschap?
bedankt meiden voor de felicitatie's ga zo een kwarktaart maken en soep. mijn schoonouders komen eten en we gaan het ze vanavond meteen vertellen. (we hebben echt een close band met elkaar)