Ja,ja, ik had het gisteren al gezien in mijn glazen bol. Daantje in her ROZE. Daantje gefeliciteerd met je zwangerschap! ! !
Mieke, ik heb een gewone zwangerschapsgym gevolgd via de kraamzorg waar ik bij zit. Ik heb er geloof ik niet echt veel aan gehad wat de bevalling betreft. De dingen die ik er leerde had ik ook al in boeken gelezen. Het contact met de andere meiden kwam ook wat langzaam op gang, maar nu de beebjes er zijn mailen we veel met elkaar en spreken we ook af en toe even af om bij elkaar te komen. Dus dat is wel weer erg leuk en ook de reden waarom ik me in eerse instantie voor de gym had opgegeven.
ik heb de test zelf gedaan en toen mijn man die te werk moest wakker gemaakt met je wordt vader lieverd, ik heb hem nog nooit zo snel wakker gezien
bert zag net een ovutest van gisteren liggen. zegt ie: oh EI-ALARM! ik zeg nee nog niet. hij: twee streepjes! ik: ja maar niet even dik... hij: dan ga ik tv kijken.... mafkees
hey sniffy hoe is je temp? nog geen ei te bespeuren? want je cyclus kan ook weer korter zijn zoals je eerste 2
hallo meiden! Ik ben aardig nieuw hier en probeer zo veel mogelijk mee te lezen met alles. Zelf ben ik op 18Juli gestopt met de pil. En slik sinds 22ste eigenlijk foliumzuur. Ik vroeg me eigelijk af hoe groot de kans is dat ik deze maand al zwanger kan worden. Heb dus nog geen natuurlijk ongi gehad na het stoppen van de pil. Ik weet dat het soms zelfs maanden kan duren voordat je zwanger bent. Sommigen zelfs jaren helaas. Natuurlijk is de kans zeer klein dat ik bij 1ste keer meteen zwanger ben (maar ik ben en blijf een meid met een kinder wens dus soms zijn mijn gedachten niet zo realistisch ) Groetjesss!
welkom hier! helaas valt er niks over te zeggen op dat gebied. er zijn er die na meer dan een jaar nog steeds niet zwanger zijn, maar er zijn er ook die de eerste ronde al zwanger waren
dit is mijn temp de afgelopen 14 dagen 36.5 36.6 36.8 36.9 36.5 36.5 36.3 36.6 36.8 36.5 36.5 36.6 36.7 36.6
Die kans is geloof ik, net zo als elke maand, tussen de 15 en 20%. En Rox hier was ook één van de gelukkigen die in de ontpilronde zwanger was. (En ik was me toch een potje jaloers dat ze toen zwanger was! Gelukkig volgde ik zelf al snel.2 maanden later was het bij ons ook raak.)
is weinig kans dus. maar er ís een kans haha ben zo ongelovelijk zenuwachtig soms weet ik gewoon niet hoe ik ermee om moet gaan. maar het helpt wel door verhalen te lezen hier, van andere meiden die bezig zijn ermee. Hoe zij het allemaal ervaren