ssst niet zo hard (hahahaha) ben al de hele ochtend misselijk maar nu ik weet dat ik zwanger ben vind ik het niet erg. ik hou tot nu toe mijn eten binnen, ben een slechte spuuger
de soep is klaar en de kwarktaart staat in de koelkast. nu de was en stofzuigen dan wachten op mannetje (paps hahaha)
geen idee hoe laat mieke haar nekplooimeting heeft... roozjuh welkom Braaf sniffy En nou is het afgelopen hoor met over kwarktaarten te kletsen . Ik wil er nu ook 1 maken (en dat idee kwam toen ik een foto van raketjes zag in het makrokrantje?!?!?!?!)
ik heb net even op de hyves gekeken. Mieke heeft de meting op 16:00 staat daar... Sniffy: ik bedoelde dat je braaf ging schilderen. Je temp is inderdaad wat schommelig...
Hey meiden ik ben terug ! Ik vind het veels te jammer dat ik niet meer mee kan kleppen met jullie. Ik kan het dan niet meer over zwanger worden/zijn hebben met jullie. Maar ik vind jullie allemaal te lief en te gezellig, om bij weg te kunnen blijven. Zal de aankomende tijd moeilijk zijn dat iedereen zwanger word, maar ik heb het er voor over ! Dus bij deze i'm back girls
Omdat het me allemaal te confronterend zou worden als jullie helemaal heppie de peppie zijn en ik me zo kut voel. Maar ik lees toch stiekem elke dag mee, en ik baal ervan als ik soms niet kan reageren. En in de topics waar ik kom word er zoveel meer gesproken dan alleen maar het zwanger zijn en worden. Dus tja waarom niet hè Ik als vrijgezel houd wel van gezelligheid hoor