Hahaha ja precies toen ik 10 maanden lang gestopt was met de pil is het uitgegaan, helaas. Ik hoop stiekem ook gewoon dat ik nu lekker zwanger ben, en niet om hem terug te krijgen ofzo hoor. Maar we zijn best lang bezig geweest en mijn kinder wens is zoo sterk.. En ik weet dat ik ook een kindje kan opvoeden zonder hem. Mijn moeder denkt dat ik zwanger ben, vorige keer dat ik ruzie had met bob ( vlak na die MK ) belde ze mij om te vragen of ik zwanger was haha. Dus misschien heeft ze nu weer gelijk.. Ik heb al duidelijke afspraken met mijn mama gemaakt. Als ik zwanger mocht zijn en ik heb werk en school gaan we saampies lekker een hypotheek nemen en een huisje kopen. Dan kan zij gelukkig worden met een andere vent en in de avond lekker op haar enigste klein kind passen haha. Ik hoop echt zoo dat ik zwanger ben, want ik red het echt wel zonder die sukkel Hij merkt vanzelf wel wat hij mist
echt gave plaatjes sniffy goed praten met je eitjes tipp ik lus ook wel een merci kan je er ook 1tje hier heen duwen hahahaha
that's the spirit ikdus! Knuffel hoor... Grappig, ik heb ook ooit zo'n soort afspraak met mijn moeder gemaakt... Waar (hoe) woon je nu?
Ik woon nu bij mijn moeder en dr stomme vriend. Ik slaap nu in mijn stiefbroertjes kamer en als hij terug is slaap ik in de logeer kamer elk weekend dat hij er is. Hopelijk is de logeer kamer snel af voor mij.
Geen idee eigenlijk Dit is me temp kaartje voor deze maand Ik heb vandaag maar 5 uurtjes geslapen inplaats van 7 dus denk daarom zo laag vandaag.
ik had een tempkaartje gemaakt maar heb nog geen mail terug voor mijn password. Ik kan hem er dus ook niet opzetten.
Hahaha jep, normaal schiet het niet zo ver omhoog Ik begin altijd paar dagen met 37 en dan langzaam naar 37,3 en dan weer langzaam naar beneden. Vaag gedoe allemaal dat tempen. Is dit jou eerste maand dat je tempt?
maar dat kan je ook online zetten hoor ! Gewoon een screenshot maken en plakken in paint beetje verkleinen en via www.imageshack.us uploaden en hier neer zetten
ik ben niet zo'n pc wonder dit was mijn templijst van vorige maand t/m ei 36.8 36.6 37 37.1 36.9 37.1 36.8 36.8 36.9 36.9 36.6 36.8 37.7 36.4 36.3 36.6