dat moet je zoveel mogelijk wel doen... Mijn tempkaartje van toen het raak was staat nog in mijn album (p.2), ook erg schommelig...
Voor dat de merci hier is, is alles gesmolten . Gisteren ook een reep chocolade gekregen van iemand en in ´t vakje vd deur vd auto gelegd. Nu is het chocoladesaus geworden..... Mannegie is trouwens bijna hier met onze nieuwe auto, joepie! Vliegen is helemaal goed gegaan, ook het inchecken, gelukkig....
Ja en nee, ze houd veel van die man maar ze is niet gelukkig met hem. Ze moet heel veel dingen stiekem doen als het met geld te maken heeft. En hij ziet mijn moeder als bezit. Vroeger was zij heel sociaal en ging ze bijna elke avond heerlijk biljarten, en dat mocht niet meer van hem.. Want dat kost geld ( vast bedrag per maand maarja ) Ze vind het gewoon moeilijk om iets in dr eentje op te bouwen, en ze heeft niet genoeg geld om een lekker huisje te kunnen kopen. En met mij dr bij gaat dat wel lukken.
Ja dat is hij ook echt.. Wij wonen in zijn huis en dit is ook echt zijn huis ! En dat zal altijd zo blijven, zo kan men toch niet leven
ik heb ook nog het geplamuurde stuk hout geschuurd. Ik vind dat ik wel weer genoeg heb gedaan. Ik ga zo lekker een maaltijdsalade maken, met heeeeel veeeeel eieren
Yogurth met fruit stukkies dr in echt heerlijk het van danone.. Maar in Spanje kon ik het niet vinden in de winkel Zal misschien speciaal voor Mac gemaakt worden ofzo.
Nou meiden, ik pak mn spullen. Mannegie met de auto is er. We gaan lekker naar nederland en ik ga erheen rijden . Vier uur in de nieuwe auto, haha! Goed weekend allemaal!
@ikdus: dat is net zo iets als Carambar. Dat verkopen ze naar mijn weten alleen in frankrijk. Dat zijn een soort toffees met caramel smaak, die zijn zoooooooo lekker. Mijn moeder is 3 weken terug naar Frankrijk geweest en heeft 2 zakken meegenomen.