Ik ken nog wel een toffees met caramel smaak hoor die is er al heel lang, weet niet meer hoe het heet.
Dat is mooi, want ik denk dat ik daar wel veel aan zal hebben met mijn chronische nek/schouderklachten... BTW ik ben er weer, maar nog aan het bijlezen hoor.
ik heb net boodschappen gedaan, en ineens lag er een pak minimagnums in mijn karretje. Snappen jullie dat nou? Ik ga zo een maaltijdsalade maken en KWARKTAART! Hoe was je echo mieke?
Zo ik ben er weer, alles zo goed als bijgelezen hoor, beetje gescand af en toe. Echo was super leuk. We vinden ons kleintje nu al super leuk. Zo beweeglijk, ik noem het maar even hij... Hij sprong steeds in de lucht en armpjes waren steeds aan het bewegen en aan het duimen. Hartje gehoord, zo mooi. En de nekplooimeting is ook goed 1,4 mm dus dat is uitstekend. Maar het moet nog in combi met het bloed berekend worden en dat horen we volgende week wel ergens. Schedeltje is ook dicht, hersenkwapjes zijn compleet. Maagje ook, 2 handjes en 2 voetjes. Super dus.
Ja kon niet zonder jullie Nou echt mooi hoor dat je zo hebt genoten Hoop dat ik het ook eens mag mee maken.
hihihihi, wie wil lachen moet vanavond volgens mij naar RTL5 kijken... "Shockdoc: masturbation for girls, 22:15-23:15 Documentaire waarin een heel hardnekkig taboe centraal staat: vrouwen en masturbatie. Dr. Betty Dodson heeft zichzelf uitgeroepen tot orgasmecoach en haar doel is om zoveel mogelijk vrouwen kennis te geven over de geneugten van het vrouwelijke hoogtepunt. De camera's volgen drie vrouwen die in New York Betty's masturbatietraining volgen, waarin praktische tips, een psychologische aanpak, groepstherapie en persoonlijke sessies centraal staan. Dit levert een onthullend kijkje op in de levens van de vrouwen die uiteindelijk een ding leren: masturberen. " Misschien kunnen we er nog wat van leren?
Als vrijgezel moet ik wel kijken hè Ik zag de reclame al een paar keer voorbij komen, vind het echt grappig.
Hahaha ik ga echt niet kijken hoor, ik heb een vent nodig die dat doet. En ga het niet zelf doen ofzo
Tuurlijk, je bent nog hartstikke jong en je vind heus wel de man met wie jij kids wil. Is het een nieuwe of is het die in Spanje zit, het komt er heus wel van. Wij hebben lekker pannekoeken op, jum.
daantje gefeliciteerd!!!! sorry meisjes niet bijgelezen. oogjes vallen dicht. vijf uurtjes slaap gehad maar dus dat hakt er wel in, kus
Ja komt wel goed Maar ik kan me nu even niet voorstellen dat ik met iemand anders kinderen wil dan met hem. Zelfs niet dat ik nog met een anders sex wil. In mijn andere "relaties" heb ik mij nooit op mijn gemak gevoelt om te seksen met hun en dus ook niet gedaan, terwijl ik wel echt van ze hield hoor. Mik, ga maar lekker rusten dan. En gefeliciteerd met de eerste week van je prachtige dochter.