wij zijn net terug, vriendlief heeft een racefiets gekocht via speurders. Hij is nu druk bezig nieuwe bandjes eronder zetten en ik zit babyboom te kijken.
hey ja alles gaat in goed overleg na stress voor mijn gevoel heb ik daar niet zoveel last van hoewel dit best kan natuurlijk ben 4 maanden geleden gestopt met de pil en misschien gaat nu me cyclus wel anders lopen ik heb echter anders ook geen idee helaas waren de testen steeds negatief ben nu 2 dagen overtijd dus ja
mieke hadden wij geen buikfoto's tegoed? annemarie jammer dat je terug aan de pil gaat, al kan ik het wel een beetje begrijpen, soms ben ik het gewoon echt ff helemaal zat, met dat zwanger proberen te raken. maar dan klussen we gewoon een maandje wat minder, zonder op de vruchtbare dagen te letten
Hey,ja dat zwanger raken lijkt wel sport ik word er soms niet goed van nu was ik zo blij dat ik over tijd ben en nog helemaal niks .... dat maakt het extra zuur eindelijk was me temp nu 37 graden of zelf hoger en dan nog lukt het niet ik zou zo graag dat moment willen mee maken dat ik op die test kijk en het goed zit had gistere test gedaan en zag heel licht een kruisje(clearblue test)dus dacht dat zit goed maar voor de zekerheid nog een test gedaan en die zei negatief (HELAAS)
het was een clearblue test en nee andere urine heb er gewoon overheen geplast dus ik dacht dat moet wel goed zitten misschien ben ik toch te vroeg gaan testen of misschien is het toch gewoon er net weer naast
dat zijn niet de gevoeligste testen geloof ik. heb je geen foto van die eerste? wil je geen valse hoop geven hoor, maar misschien was je urine voor die tweede test niet geconcentreerd genoeg...
nee geen foto en hoe stom het ook klinkt heb die test bewaard het was zo dat in het eindvenster duidelijk een streep moet komen te staan dat ie gewerkt had ook dat was maar heel lichtjes de 2e test was veel duidelijker das was 1 grote streep dus negatief gistere bij de 1e test was ik maar 1 dag overtijd vandaar dat ik het vandaag weer geprobeerd heb
ah ik dacht dat je ze op dezelfde dag had gedaan. dan is de kans groot dat ie toch negatief is. heb je een regelmatige cyclus?
neej die ene had ik gistere rond 1 uur s'nachts gedaan beetje raar tijd stip maar goed kon het niet afwachten en die andere vanavond om half 8
maar als je temp echt zo schommelt, zijn ovu testen misschien iets voor jou, via internet valt de prijs nog wel mee.
Moet je het alleen wel op het goede huisadres laten bezorgen .. en als je er dan achterkomt wat er verkeerd is gegaan.. ga je bij die mensen langs.. schijnt het dat ze 3 maanden geleden zijn opgepakt en dus nooit/niet/verlopig thuis zijn....
maar hallo meiden.. drukke week weer geweest, mijn moeder heb ik vanochtend naar het ziekenhuis gebracht voor een operatie, dr baarmoeder moest eruit incl. een grote vleesboom (hij was net zo groot als een kleine voetbal!) ff slikken toen ze werd weggebracht maar gelukkig is mijn mams altijd erg nuchter.. na een paar uur kwam ze weer terug en had ze helaas wel behoorlijk pijn gehad maar het ging nu weeer beter.. net nog even bij de avondbezoekuur geweest en alles ging goed.. dat mens slaapt dr eigen gelukkig beter want ze ging na ons bezoek gelijk weer met dr ogen dicht(nou was manlief ERG druk!)tja en nou ligt ze daar(ik vind t erger dan haar0 tja t is toch mijn moeder he!....
hahaha nee ik had ze prongelijk naar het verkeerde huisnummer gestuurd ipv naar mezelf(had me oude huisnummer ingetoetst maar wel de goede straat) en toen ging ik dus bij die andere mensen aanbellen(waar ik ze dus naar toe had gestuurd en die blijken vast te zitten(tja ik woon in niet zo'n gewldige buurt)het pakketje kan gewoon door de brievenbus dus vandaar dat hij nu bij hun op de mat ligt... snappie?