nou meisjes daar ben ik weer een beetje van de schrik bekomen. ik vind altijd dat het dan zo dichtbij komt en drie jaar geleden heeft mijn vader een hersenbloeding gehad. en op dit soort momenten denk je er weer aan terug dat mijn vader ook had kunnen overlijden. gelukkkig is hij er goed uitgekomen. nou ja ik heb de kaartjes in de bus gedaan en zal maandag waarschijnlijk te condoleren gaan. voor de rest gaat het redelijk goed vandaag veel gewerkt dus weer olifantenpoten. hihihi gr kim
NOg geen idee wat we hier eten eigenlijk. Heb lamsburgers liggen misschien dat? of lekker gemarineerde sate.
Heerlijk doe mij er ook 1 Wij eten Asperges dat vind ik ook zooooo lekker mmmm Ben blij dat het eten weer goed gaat bij je!
Chips.... da's de eerste link waar ik op keek omdat ik me schuldig voelde... En toen dacht ik nah, hier vast niet en klikte ik het weg..... .
Moet je luiers van Pampers Active Fit kopen..... Ik heb wel Hello Kitty kleertjes. Vond ze enig tijdens de zwangerschap... nu vink ze minder. Had gelukkig niet veel gekocht.... . Verder vind ik Winnie the Pooh zelf niks. Maar zijn vriendjes mn Teigetje vind ik wel erg leuk. In het kamertje van Samantha hangt een foam Pooh-ding (met alle vriendjes) en een Nijntje....