Hahaha mannen en speelgoed Hier is er ook een wii ( volgens mij heeft stiefzusje het wel mee op vakantie nu ) Wil dr ook wel een keer mee spelen. Al is het in me eentje wel minder spectaculair hoor
Ja ik wil hem echt graag terug en er voor gaan.. Maar als we vrienden kunnen blijven ben ik ook blij, dan kan ik af en toe mijn poezeschatjes op de cam zien
Jaa daarom zeg ik toch mannen en speelgoed Als Bob me terug wilt ga ik hem of een ps3 geven of een wii of een ketting met mijn naam.
tja ik ben er helaas van overtuigd dat vriendschap na een relatie niet echt gaat maar dat is uit eigen ervaring en vooral niet als jij of hij een andere relatie krijgt...
Ik heb dr geen moeite mee eigenlijk. Ik praat ook nog gewoon met mijn ex en ik heb goed contact met zijn vriendin. Ik ben er misschien anders in.. Oke die relatie was misschien anders als ik nu met Bob heb.. Maar als hij een ander heeft dan weet ik al meteen wie die andere meid is. Zal het dr moeilijk mee hebben, maar als hij gelukkig is met een 16 jarige ( hij is 21 ) moet hij dat doen en ben ik blij voor hem.
Ik denk dat ik de 150 nog ga halen voor ik ga slapen.. Jullie werken niet mee hoor aan het minder kletsen
goed van je als je zo kan denken.. ik ben daar te jaloers voor(en te onzeker).. meid succes dalijk aan de telefoon! meiden sorry maar ik ga er vandoor hij gaat nu wel heel hard slaan moet m ff indimmen we gaan lekker naar bed!
sorry ik ben bang dat lala het tot de 150 moet doen met je hihi anders heb ik dalijk een boze onderbuurman...
Hahah ik ben nooit jaloers geweest, ben nu pas voor het eerst jaloers dat hij zoveel aandacht aan die meid van 16 geeft. Maar na een goed gesprek met haar op msn vanmiddag is dat ook minder ! En weet ik dat Bob wel de waarheid spreekt haha... Ga jij je mannetje lekker rustig houden en lekker slapen.. Spreek je snel weer, dikke knuffel
haha in tegenstelling tot mijn moeder is mijn vader heel preuts. hij spreekt het woord seks niet uit en noemt het cavia race