Succes meid! Zo te lezen gaat het toch best wel goed met je BV hoor. Geef je haar niet op verzoek? Omdat je het al zo duidelijk hebt over tijden. Ik zou haar er niet voor wakker maken in ieder geval. Zonde toch en jij kunt dan ook niet je rust pakken.
Hoi hoi, We hebben van de week de laatste muur op de babykamer af gemaakt, we hebben de muur voorzien van een mooie kleur groen 8) en de andere 3 muren hebben we gewoon wit gemaakt. Ook hebben we een nieuw bijpassend rolgordijn gekocht en mooie overgordijnen. Het ziet er nu al schattig uit. Dat terwijl de meubeltjes nog moeten komen en de overgordijnen nog op maat gemaakt moeten worden. We hebben besloten toch maar niet in Rome te trouwen, omdat het in Rome niet mogelijk is, wel in venetië. Maar daar gaan we niet naartoe op vakantie. Omdat we stieken willen trouwen en het later in het geboortekaartje willen vermelden, hebben we de keuze gemaakt om in onze eigen gemeente te trouwen. We proberen zo snel als mogelijk is in ondertrouw te gaan en dan net voordat we naar Rome gaan te trouwen. Wel een leuke gedachte op huwelijksreis naar Rome. Nou ga mijn poging om de tuin te doen weer nemen, heb er helemaal geen zin in............ Groetjes Tamara.
Hallo allemaal, Gistere besloten met de pil te stoppen maar ga het toch maar niet doen! naar wat pep talk toch maar besloten er helemaal voor te gaan helaas ben ik naar 3 dagen overtijd vandaag dan toch ongi geworden dus het is afwachten op de volgende periode
Ok ook nog maar net bezig dus. Wij ook hoor. Ben eind maart gestopt met de pil zitten nu in ronde vijf. xxx Kat
het tempen was ook alleen maar om te kijken wanneer ik mijn ei heb. Het aantal dagen van mijn cyclus is nl. niet iedere maand hetzelfde.
Ikdus, Wat je plannen ook zijn. Ik wil je een hele fijne toekomst wensen. Mieke, fijn dat alles goed was met de echo! Dat is weer een hele geruststelling. Laat het genieten nu maar echt beginnen. En je placenta op de achterkant is heel gunstig, want dan kun je je ukkie snel voelen bewegen! Meiden ik heb wel bijgelezen, maar werd steeds afgeleid door Jasper, dus ik ben de helft alweer vergeten. Sorry, dus voor het niet reageren. En... ik moet het even kwijt......... JASPER DRAAIT VANAF VANDAAG VAN ZIJN RUG NAAR BUIK ! ! ! Peter vond hem vanmorgen huilend op zijn buik in zijn bedje. En daarna heeft hij het nog 2x gedaan ! ! ! Alleen toen ik de camera erbij pakte om dit mijlpaaltje te filmen deed hij het natuurlijk niet nog een keer . We gaan zo bij een vriendin op visite, dus de rest van de middag ben ik weer afwezig. Fijne dag nog allemaal.
Kim knuffel meid ! Misschien een idee om de voeding van 9 uur af te kolfen, zodat je man er mee bezig kan zijn ? Tipp, knuffel gaat het nu al iets beter? Annemarie, welkom terug dan maar Maranka, joepie ! Wat geweldig dat hij dat doet.
@ikdus: wat lees ik nou meid! gaat het wel met je? @daantje: gefeliciteerd! Milan is de laatste dagen veel aan het spugen... misschien is het de warmte en we zijn sinds een week over op andere voeding! even in de gaten houden. verder gaat het goed! liefs rebbel
hey Rebbeltje, is het voeding of zuur wat Milan spuugt? en zijn het mondjes of hele voedingen? Wat iig helpt is om Mikan na de voeding 10 min op je borst te leggen. Daardoor zakt de voeding beter namelijk. Welke voeding geef je nu?
Hoi rebbel, Jammer dat Milan veel aan het spugen is. Lastig om aan te geven waar het dan van komt als je net van voeding bent gewisseld. Wat geef je nu? Heb je ook nog een mooie foto van je kereltje? Wil hem wel even zien. @ Mieke, ik zit ook nog op jou foto's te wachten hoor!
hey rox! het is vaak voeding, maar soms ook zuur... de ene keer meer dan de andere keer, maar geen hele voedingen! hij is ook erg gulzig, misschien toch ook maar meer pauze tussendoor. we geven hem nu de gewone nutrilon 1 liefs rebbel
nee mijn maag komt langzaamaan in de verdrukking. Ik heb het ook behoorlijk banauwd af en toe. Ach hoort erbij