ikdus: afgezien van het benauwd gaat het wel. En slokjes cola helpt ook tegen de maagpijn... Dus Ik vind het alleen zo frustrerend dat thomas in de babykamer to be van alles aan het slopen is en ik niet kan helpen. Alleen maar toekijken en kleine klusjes doen... Jeeeeeej Jasper! Goed zo!
sniffy die ovu testen vind ik echt heel fijn in ieder geval, dan weet je ook ongeveer zeker wanneer je nod is.
Ja, gaat goed hier hoor Rebbel.. Jammer dat Milan zoveel spuugt nu, hoop dat het snel beter gaat. Vervelend dat je nu niet kan weten of het door de voeding komt of het weer of dat hij gulzig is.. Hopelijk is het snel duidelijk.
rebbel, probeer de fles goed strak dicht te draaien. en kijk het even aan met de pauzes tussen het drinken d.m.v luier verschonen en na het drinken Milan omhoog te houden. spuugd hij ook in bed? wan dan moet je even het hoofdeinde verhogen. het mag niet hoger dan een telefoonboek hoog verhoogd worden. (snappie nog?) kijk dit even aan, en als je merkt dat Milan er last van krijgt moet je even je KA bellen. je hebt ook nog de optie om de voeding te verdikken door middel van Johannesbroodpitmeel
Wat handig toch zo een mama als Rox Sniffy dat is per persoon verschillend volgens mij.. Als ik mijn ei heb blijft me temp stabiel en gewoon 36,8 en dan is het de volgende dag opeens 37. Niets boeiends dus..
zijn er ook dingen waar jij geen expert in bent rox? Jum... Er staat in de koelkast een kwarktaart naar me te roepen
nee hoor Ikdus, anders had ik ook tegen Kim verteld wat ze moet doen. Neemt niet weg dat ik de borstvoedings topics niet lees