dat heb ik mij nou ook wel eens afgevraagd.. de meiden bij het temp. topic weten het vast wel.. (had je vast al gevraagd.. hihi..)
ja nou ja ik hou het maar een beetje aan! maar net zoals gisteren toen ze de voeding rekte tot 11uur heb ik e 12 uur voeding eruit gehaald. ik ga niet een uurtje laten slapen en dan weer wakker maken. ik ben ook nieuw hierin en zou het echt niet weten hoe anders, soms moet ik haar wakker maken maar als ze dan wakker is wil ze wel drinken en af en toe vraagt ze eerder als de tijd en dan leg ik eerder aan! gr kim
we gaan die kleine in bad doen en dan lekker slapen. tot morgen meisjes. ik denk trouwens dat ik maandag gewoon even advies ga vragen aan een lactatiekundige in de buurt. zekerheid voor alles toch?
Kijk het eens een dagje aan om te voeden op verzoek, dus als ze komt. Er mag best eens iets meer dan 3 uur tussen zitten hoor. Het is natuurlijk wel een mooi schema zo, maar ik blijf het zonde vinden dat je haar ervoor wakker moet maken. Daisy en Wicjuh, wat zeggen jullie?
verstandig kim, zekerheid voor alles... En zoals je het beschrijft lijkt het me prima gaan! Maar ja, ik ben geen expert Knuffel!
Hallo allemaal, Vandaag is me nieuwe cyclus begonnen was 2 dagen overtijd helaas niet zwanger heb gelijk me banner aangepast ik hoor veel van ovulatie testen is dit wat om te zien wanneer je het beste kan klussen en temperaturen is dat ook een idee? groetjes Annemarie21
Nee, heb het zelf ontdekt gewoon bij sharing gedoe Dus nu hoef ik het lekker niet meer zelf online te zetten Mik, lekker doen waar bij jij en je meissie het prettigst bij voelen hoor!
dit is inderdaad gemakkelijk maar ik moet je wel waarschuwen dat je er dan waarschijnlijk nog meer mee bezig bent, omdat je dan precies weet wanneer je vruchtbaar bent. ik zou er persoonlijk niet te vroeg mee beginnen, hou het leuk
hmm.. das handig! toch nog maar ff kijken.. hihi... Volgens mij ben je ondertussen het record "de meeste berichtjes in 1 week plaatsten door 1 persoon" begonnen ofzo.. of niet?!
In één week hahaa in één dag Ik probeer vanalles om mijzelf af te leiden van het denken aan me ex En zo lukt het aardig, al heb ik vandaag een echte dip
haha.. LOL! aaaah.. ja joh?! Nouja, zolang wij je erbij kunnen helpen, vind ik het prima balen dat je een dip hebt... *knuff* hoop voor je dat ie snel over is!