Ik ben echt pc junkie hoor als ik niets beters te doen heb .. Ik ga maar spaans leren ofzo, hoe lief en gezellig ik jullie ook vind.. Ik krijg die sukkel al de heledag niet uit mijn kop Jullie kunnen dus niet helpen vandaag En ik voelde me gister echt kiplekker, hoopte dat het zo zou blijven ale:
@ kim : Ik sluit me hierbij aan. Zonde om dr wakker te maken voor een voeding, mag gerust wat meer tussen zitten dan 3 uurtjes, ze komt echt wel voor wat ze nodig heeft! Slaap is ook belangrijk voor dr. En veel moeders voeden op verzoek (ik ook) ging en gaat altijd prima. Vaak kom je toch ergens op die 3 uur uit, maar je maakt niet wakker voor een voeding.
dat is waar.. dan zou ik ook, geloof ik, snel aan die hoeveelheid zitten.. ben ook echt een computernerd..
sniffy ik lees net je onderschrift: 7e kind 7e kleinkind. zijn jullie met 7 kinderen thuis? wij ook met 5 hoor
Als je voedt op verzoek bedoel je? Na een maand ofzo (sommigen later) begin je toch te kolven om een voorraadje aan te leggen dan wel te oefenen met flesje voor als ze naar het kdv gaan.. dan ga je meteen doorkrijgen hoeveel ze ongeveer per voeding nemen. Op die basis weet je wel wat ze op een dag drinken en kan je dus ook genoeg meegeven voor de dag.
yep erg gezellig met kerst ed. Mijn moeder zei laatst, oh dan krijgt het 7e kind het 7e kleinkind. Vond het wel bijzonder.
Zo goedemorgen en tot later, hihihi. Ga me aankleden en haar föhnen, gaan zo op verjaardagsvisite. Esmee wordt dinsdag 1 jaar, en gaan we zo naar toe. Heb ook al weer zitten werken. Tot vanmiddag!
Esmée alweer een jaar zeg, gaat ook snel! ze kan later fijn met ouzo spelen, een beetje moederen veel plezier!
Ik heb gister een zitting voor in het badje gekocht (hadden we veel eerder moeten doen!), Faylinn vermaakte zich prima! http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... X8lg%3D%3D