Heb nog geen spam ontvangen, ook niet over de post. Ben een keer gebeld door Fortis... maar die kon ik afpoeieren .
hahaha hier tomatensoep met stokbroodje. Mocht van sonja! Tas voor joey is ingepakt, meneer zo de fles geven. om 7 uur worden we opgehaald en gaan we naar Leerdam. Mama/kind avondje met al mijn dinnetjes die ook mama zijn!
Peerijsje vanmiddag dus verorbert, hmmm. En straks eten we lekker gemarineerde sate met lekker veel verse knoflook, ook hmmmmm Kan wel merken dat het etenstijd is hahaha.
Nee leuk avondje klessebessen! Ziet Joey zijn verloofde ook weer en kunnen we gelijk een datum prikken voor de bruiloft! hahahaha Binnenkort gaan we met zijn allen zwemmen en tussen elke baby zit maar 4 weekjes verschil!
Nou dames, hier het recept: Voor 2 pers.: 1/2 pot groene olijven zonder pit 2 zongedroogde tomaatjes 1 blikje tonijnstukjes op water 1 grote bol mozzarella 1 pot groene pesto 1 afbakciabatta Ciabatta in de lengte doorsnijden. De boven en onderkant naast elkaar leggen en besmeren met de pesto. Olijven halveren, mozzarella in plakjes snijden, tomaatjes in kleine stukjes snijden, tonijn laten uitlekken. Tonijn op de onderste helft van de ciabatta leggen, tomaaatjes erover verdelen en de olijven erop leggen. Afdekken met de mozzarella en dan weer de bovenste helft erop. In de oven (200 graden) tot de kaas gesmolten is (ong. 10 min) In 8 repen snijden. Lekker als snackje, lunch of als lichte maaltijd met een gemengde salade Eet ze
Jammer rox. Maar als je een ander lekker recept zoekt... Ik ben echt een wandelende receptenbibliotheek (of is het dan een receptotheek?)