En nog een leuke : 1 van onze katten is nogal erg slim. Ze loopt het kattenluikje 'kapot'; krijgt m naar binnen open terwijl ie eigenlijk op slot staat. Zo komt ze dus toch binnen. Dan zou je zeggen dat ze niet meer naar buiten komt, omdat ie dus geblokkeerd staat die kant op ... http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... AIdQ%3D%3D
nu genoeg met dat schilderen sniffy! denk dat het tijd is voor dat andere klussen hahahaha hier werkt bert ERG goed mee deze ronde
@lala: Janco is trainen voor het voetballen. Dus dat wordt pas vanavond. Maar ik ben nog niks te kort gekomen hoor deze ronde . Maar ik stop nu ook met schilderen. Ik heb de blaren al op mijn handen hahahaha. Ik moet straks gaan werken.
Goedemiddag allemaal. Waar is de zon nou toch gebleven? Vond het weer vorige week veel lekkerder. Groetjes Tamara.
goeiemorgen meiden, Ik heb een heerlijk lange nacht gemaakt... Ruim 10 uur geslapen... Tot kindlief me wakker maakte door mijn blaas als trampoline te misbruiken Thomas kon het vanmorgen ook voelen en toen ik later op mijn rug lag kon ik het ook zien Ik geloof niet dat ik zijn gezicht toen ie het voelde ooit nog zal vergeten Ik vind het wel lekker koel zo taby
nee het heeft inderdaad niet lang geduurd... En het grappig is dat ik, nadat hij het gevoeld had, tegen thomas zei:"over niet al te lange tijd kunnen we het ook zien" Nou dat werd dus een uurtje later
die was vanmorgen 36.7 gisteren 36.8. bij trekpleister hadden ze alleen ovutesten van CB en die vond ik een beetje duur.