dan ga ik daar maar eens kijken. Ik ga nu stoppen. Moet gaan werken. kom op mijn werk nog wel even kijken. groetjes.
bert is ook aan de babykamer bezig zijn vorig jaar boven begonnen, slaapkamers vernieuwen. muren eruit, vloer en plafond eruit. hebben die kamer altijd uitgesteld, maar hij is nu de gyproc erin aan het doen. verven en inrichten is natuurlijk pas voor als het zover is
Deze kamer was eerst kantoor van thomas zijn zaak, toen ging het kantoor naar zolder en is dit een rommel/waskamer geworden... Tja en ga dan de rommel maar eens uitzoeken Maar dat is nu bijna klaar!
Haha wij hebben ook zo'n bijdehandje thuis, zeker ook een poes? Die krijgt het luikje ook gewoon open door net zolang aan het klepje te zitten tot het klepje omhoog gaat en ze er onder kan kruipen.
Leuk Tipp dat Thomas nu ook de kleine heeft gevoeld. Toch voor hem weer een mijlpaal. Verjaardag was leuk, Esmee heeft ook al haar eeste stapjes los gezet. Kleine meisjes worden groot, het gaat idd snel zeg. Heb van mijn tante een schattig rompertje gekregen en van mijn zus ook een rompertje, broekje en sokjes. Leuk hoor. En het wipstoeltje, de easyfix, voedingskussen en aankleedkussen meegekregen. Wel meteen maar op zolder opgeborgen, staat het voorlopig niet in de weg. Sniffy ik gebruikte deze tests en die zijn me goed bevallen en naar verhouding niet duur. http://www.matcare.nl/3-halen-2-betalen ... ffb5c15a7a
@mieke: ik zal dinsdag nog eens kijken bij een andere drogist en anders bestel ik ze bij matcare. Vind het nl. wel leuk om een beetje te sniffelen naar zulke dingen.
Jep, een poes! Hihi, slimme beesten he? Enne... dat andere filmpie is spoorloos! Deed t ff en nu pleite....vaagggg...
hihihihi sniffy Babykamer schiet hard op... Gelukkig... Met een beetje heel erg veel geluk kan vandaag de oude vloerbedekking er al uit
jammer... Had faylinn nog wel even willen zien spatteren... Maar die poes is inderdaad geweldig! Ik had ook zo'n slimme... Mevrouw gooide heel gericht spullen van tafel of kast of aanrecht als ze aandacht wilde. Dan zat ze bijv op de tafel en keek ze je aan... vervolgens een zacht tikje tegen bijv een boek, weer kijken, nog een tikje, weer kijken enz... net zolang tot het boek op de grond lag en dan zat ze je triomfantelijk aan te kijken! Meestal moest ik daar zo vreselijk om lachen
@ mieke mooie buik en echo's @roxyrox wat weet jij veel fijn hoor @annemarie 21 veel suc6, fijn dat je er uit bent hier gaat alles goed wel veel moe maar dat hoort er bij
Sniffy de sniffelaar hahaha. Ja onze poes is vanaf de geboorte al zo slim, de slimste uit het nest. Snapte ook als eerste het vaste voedsel, het luikje etc.
Ja, ze ze springt ook deuren open (deurklinken). Ik ben nog even bezig met het filmpje van Faylinn in bad .. wordt vervolgd...
ja deuren opmaken ken ik ook. Een van mijn katten die nog bij mijn moeder is doet dat ook... Gek beest...