nou ovu test was hartstikke positief, zal hem eens in mijn album zetten, dan kan jij hem ook zien sniffy de sniffelaar
bij een drukker in heemskerk! vind het toch wel fijn om boeken te zien en met iemand te praten . ik hou er zelf niet zo van om via internet te bestellen
donique komt al de hele dag een half uur voor haar tijd hihihihihih ze zal wel even laten zien dat ze zelf komt dus heb haar niet wakker hoeven maken. heb ook besloten dat ik vanavond geen wekker zet. kijk wel wannneer mevrouw zin heb
hihihi kim... Niet waar, wanneer? Waar weet ik al,bij dezelfde drukker waar we de trouwkaarten ook besteld hebben... Ik hoor dat sommigen het al met 20 weken rond hebben en sommigen pas met 35, ik heb dus geen idee wat wijsheid is... Hoe is het met je meisje?
hihihihihihihihihihihih verkeerd gelezen bij 26 weken. ik was er vroeg bij. maar had bij 24 weken voor het eerst gekeken en we waren er snel uit
aha, tja wij hebben toen we de trouwkaarten bestelden stiekum al gekeken en eigenlijk weten we het al...
dag dames ! is het weer gezellig hier?kom net uit de stad vandaan heb Ovulatie testen gehaald in de hoop dat het werkt zie iedereen met een dikke buik lopen lijkt wel hopelijk kan ik ook snel mee praten over het roze wolk verhaal of misschien een blauwe wolk groetjes allemaal!
ja en wederom een korte cyclus zit nu op dag 13 dus zal mijn ei op dag 14 of 15 hebben en een cyclus van ongeveer 29 dagen. die elthyrone doet toch wel zijn werk denk ik
Lala fijn te weten dat je cyclus dan weer goed meewerkt. Enne morgen ook nog even een testje doen. Bij mij kwam ei altijd op 2e dag posi test. Wel klussen hoor en morgen ook! Maar dat hoef ik je niet aan je neus te hangen denk ik. Tipp, wij als creatiefteam thuis gaan de geboortekaartjes zelf ontwerpen en mannetje laat ze dan ergens drukken (heeft genoeg connecties, ook handig voor de kosten). Dus dat zal wel iets speciaals gaan worden.