spreek jij je eieren nog eens aan dan! hahahaha denk dat het bij jou nu moeilijker te bepalen is wanneer je je ei hebt. maar k wacht toch tot 16 DPO ofzo met testen, als ik dan nog niet ongi ben dus dan kunnen we nog steeds samen testen
goed toch? bert is nogal vaak 'moe' zeg maar hahahha. nu heeft hij vakantie en gaat het al stukken beter enne rox bedankt voor de tip
Haahahaha ja Heb geen idee meer hoe dat moet, ben het veleert Maar Bert heeft nu dus lekker vakantie en het gaat dus beter nu ? Heerlijk hoor
ikdus jij hebt een week geleden ofzo nog seks gehad, hier zat er ooit wel langer tussen hoor maar nu doet ie het goed hoor
Ik maak ook een grapje, maar ik mis het wel hoor de liefde bedrijven/klussen.. Maar ben blij voor jullie dat het nu beter gaat hopelijk werpt het zijn beebs af
we hebben net de badcommode in de badkamer opgehangen. Ding stond toch wel erg in de weg, en waarom wachten? Ebn wel blij dat ie hangt, toch het idee dat er wat gebeurd. Kind was lekker rustig tot thomas begon te boren, toen kwam er zwaar protest vanbinnen