Nee, dat doe ik ook zeker niet. We zien het wel. Vanaf nu gewoon een beetje bijhouden wanneer ik ongi wordt, zodat ik een beetje mijn cyclus weet (als de cyclus weer normaal is) en nu gaan we er gewoon voor. Gr. Joyce
Goedemorgen stelletje kletskouzen. Zeg moeten we Linka ook niet even op onze lijst zetten.... ze verdient toch ook een plekje daar!
mee eens mieke, linka verdient daar zeker een plekkie! Zeg is het nou een "net-gestopt-met-de-pil" lijst, of een " wie-zijn-er-zwanger-of-inmiddels-bevallen" lijst?
lief zijn jullie Gestopt met nuvaring, vorige jaar en condooms, begonnen om ronde's bij te houden eind augustus 2007. 19 nov laatste menstruatie, test gedaan 1 dag voor NOD. Nu zwanger, ja 37 weken zo ver Verder had ik net ff buikpijn, maar zakt wel weer af.
zo, volgens mij heb ik alles... Ik krijg alleen niet het irritante gevoel uit mijn hoofd dat ik van alles vergeet....
Een stuk goedkoper als in nederland hoor! Ik moet trouwens wel echt een goede auto hebben. Rijd 60.000 km in het jaar en heb vaak klanten bij me in de auto. Maar we zijn ook echte mercedes liefhebbers hoor. Mijn vorige was een A-klasse, zo´n baby benz. Gisteren zijn we uit nederland gekomen en hij rijdt heerlijk! Zuinig ook nog, we hebben 1 op 14 gereden terwijl we zelfs 200km p/u hebben gereden. En het is een stationwagen natuurlijk. Degelijke familieauto, haha!
Zaterdag met mn moeder de kinderwagen uitgezocht. Hebben gelachen, want we hebben alles getest. Mn moeder op de knieën in die babywinkel om de wielen van dat ding af te krijgen, haha! Wilde mn moeder trouwens als eerste laten zien hoe makkelijk je wisselt. Zet ik de maxi cosi er verkeerd om op. wil ie er nooit meer af! Wij in de winkel gevraagd, maar zij kregen het ook niet voor elkaar. `s Avonds zou ze haar man vragen om eraan te sleutelen. Zag er ook niet uit, kindje zogenaamd op de kop in die wagen, haha! Het is trouwens de maxi cosi mura 4 geworden.
@jannegie: fijn hoor zo'n mooie goede auto. Die van ons is ook heel zuinig rijdt tussen de 1:20 en 1:25.
Dag dames, alles goed hiero? Bij ons wel, we zijn weer voor toekomst bezig hihi; krijgen vd week nieuwe kledingkast Oude verkopen we, net als nog wat spulletjes op zolder. Toch heerlijk zo'n frisse wind door je huis Zaterdag gaan we naar nieuw sauna / beauty centrum en zondag op kraamvisite. Grt.Racebabe