ja ja, ik ben nu ook echt weg... Mijn moeder staat hier naast me te trappelen van ongeduld... Dus... Meiden, knuffels! En tot zaterdag!
Roxy, wat doe je me aan, wat is hij zo kanjer! Wauw met prachtige ogen, hier ook een meisje (mijn lieve Myrna) met prachtige ogen! Hihi!
mooie foto's weer Rox heb net weer ovu test gedaan, weer positief dus straks weer even klussen, dan zitten we zeker goed, morgen ook nog maar even voor de zekerheid en dan wachten
heb ik mijn ei dan op de laatste dag dat ik positief test (vandaag waarschijnlijk) of de eerste dag dat ik weer negatief test? dan pas ik mijn banner even aan
Klussen klussen, poeh, ben blij dat ik niet meer hoef doen ! Neej hoor, snap ik het wel! Eerst had ik foliumzuur geslikt en 2 rondes gedaan en geloofde ik er niet meer in en gestopt met zuur en we zagen het nog wel, maar bij 3e ronde wel zwanger ! Daarna heb ik zuur wel snel ingenomen
Alleen vind ik heel erg vervelend voor mensen die niet lukken met zwanger raken enzovoort.... bah! Dat gun je toch niemand!
Alleen vind ik heel erg vervelend voor mensen die niet lukken met zwanger raken enzovoort.... bah! Dat gun je toch niemand!